Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Mine vil kun ha brødskiver omdagen, kalde brødskiver med enkelt pålegg. Så jeg har innsett at hverdagsmat faktisk er en positivt avbrekk omdagen. En fryst vannflaske i kjølebaggen holder maten kald og vi har kaldt vann utpå dagen. Vi har hatt salater, restemat, lefser, loff/brød med jordbær og banan. Oppkuttet frukt er vel hva ungene har spist mest av, for mat frister de ikke i varmen. Nå går brødskivene ned på høykant, mormor har måtte bake brød oftere enn normalt de siste dagene. Anonymkode: 3c078...367
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #3 Skrevet 27. juli 2018 Jeg har to barn. Den ene vil helst ha frukt og bær på varme dager. Den andre brød. Anonymkode: 63a27...962
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #4 Skrevet 27. juli 2018 Salt er alltid godt i varmen 🎀 vi bor på stranden om sommeren og frukt er et must! Barna hiver innpå som bare det 😀 Ellers varier jeg mellom, kjøper en grillet kylling, og noen gode rundstykker, (og salt chips) Skiver/rundstykker med karbonade oppå. Eggerøre med røykelaks, pastasalat, pannekaker, spekemat med poteter og potetsalat, kylling baguetter, pizzasnurrer, kanelboller Fine/Grove vafler. Sveler. Sætre snacks kjeks er super godt i varmen. pringels chips til barna. juice/vann Og mye solkrem 🌞🌞🌸 Anonymkode: 34ae8...542
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 Pleier å ha med polarbrød og tubeost jeg. Gjør det enkelt. Og så noe frukt og ei pakke kjeks. Noen ganger cherrytomater og agurk som de kan ganske på. Anonymkode: 27bae...e28
Yellow Brick Road Skrevet 27. juli 2018 #7 Skrevet 27. juli 2018 Wraps med en mix av grønt, frukt og litt proteiner av et eller annen slag, er godt synes vi. Og en saus/dessing med. Jeg har det jeg trenger i små bokser i en liten kjølebag med elementer, eller kanskje enda bedre: frosne vannflasker. Så lager vi dem når vi spiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå