Gå til innhold

Tips til mat til dagen på stranden imorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke grillmat 😅

Anonymkode: cb9d6...643

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine vil kun ha brødskiver omdagen, kalde brødskiver med enkelt pålegg. Så jeg har innsett at hverdagsmat faktisk er en positivt avbrekk omdagen. En fryst vannflaske i kjølebaggen holder maten kald og vi har kaldt vann utpå dagen. 

Vi har hatt salater, restemat, lefser, loff/brød med jordbær og banan. Oppkuttet frukt er vel hva ungene har spist mest av, for mat frister de ikke i varmen. Nå går brødskivene ned på høykant, mormor har måtte bake brød oftere enn normalt de siste dagene. 

Anonymkode: 3c078...367

Skrevet

Jeg har to barn. Den ene vil helst ha frukt og bær på varme dager. Den andre brød.

Anonymkode: 63a27...962

Skrevet

Salt er alltid godt i varmen 🎀

vi bor på stranden om sommeren og frukt er et must! Barna hiver innpå som bare det 😀

Ellers varier jeg mellom, kjøper en grillet kylling, og noen gode rundstykker, (og salt chips) Skiver/rundstykker med karbonade oppå. Eggerøre med røykelaks, pastasalat, pannekaker, spekemat med poteter og potetsalat, kylling baguetter, pizzasnurrer, kanelboller Fine/Grove vafler. Sveler.

Sætre snacks kjeks er super godt i varmen.

pringels chips til barna. 

juice/vann

Og mye solkrem 🌞🌞🌸

Anonymkode: 34ae8...542

Skrevet

Pleier å ha med polarbrød og tubeost jeg. Gjør det enkelt. Og så noe frukt og ei pakke kjeks. Noen ganger cherrytomater og agurk som de kan ganske på. 

Anonymkode: 27bae...e28

Skrevet

Kalde pannekaker med Nugatti og banan.

Skrevet

Wraps med en mix av grønt, frukt og litt proteiner av et eller annen slag, er godt synes vi. Og en saus/dessing med. Jeg har det jeg trenger i små bokser i en liten kjølebag med elementer, eller kanskje enda bedre: frosne vannflasker. Så lager vi dem når vi spiser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...