Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Fant ut vi skulle pusse opp soverommet, så kjøpte sånt belegg som kommer i plater som du bare limer inntil hverandre så ser de kjempefine ut. I går la vi halve gulvet, han orket ikke måle for å få alle platene samme avstand, så endte opp med å ha de i forskjellige lengder som så ganske bra ut. Typ begynte med en hel og en halv annenhver gang. I dag begynte han selv mens jeg var på jobb, da jeg kom hjem hadde han lagt andre halvdelen av gulvet. Problemet var at han nå kun kappet 10 cm av hver plate i stedenfor halve, sikkert for å spare tid. Så nå ser de to halvdelene av gulvet forskjellige ut!! Jeg ble forbanna å sa at vi må jo bare gjøre dette på nytt, men da ble han sur og mente det så kjempefint ut og hadde ingenting å si. Han VISSTE hvordan vi gjorde det i går, så dette var han som gjorde det slik han ville, enda det var noe helt annet enn det vi starta. Jeg sa han fikk gjøre det på nytt, men fikk da beskjed st jeg var ei sur kjærring som kunne gjøre det selv siden det var fint som det var. Er forresten jeg som betalte for herligheten også.... Så jeg lurer, overreagerer jeg? Og hvor vanskelig er det å røske opp nylig limte vinylplater for å legge nye? Tenkte kanskje jeg kan rive opp annenhver for da kan jeg legge likt som andre sida. Er så irritert.... Anonymkode: c0f35...6a7
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Har du bilde? Var litt vanskelig å se for seg... Anonymkode: ec332...9b7
Glitrerose Skrevet 27. juli 2018 #3 Skrevet 27. juli 2018 Haha, huff!! Er det mulig! Du har min største medfølelse!! Jeg tipper det er enklere å rive opp halve gulvet enn å rive annenhver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå