Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Dette er sikkert dumme spørsmål, men trenger litt hjelp. Og ja, jeg er voksen, med flere barn. Men har aldri vært så begeistret for å bruke tampong, så har gjort det svært lite.. Men nå må jeg jo. Mensen har brått blitt uregelmessig, og kom nå to dager før vi reiser på badeferie 😞 Hvordan merker jeg når en tampong må byttes? Hvor ofte bytter dere? Anonymkode: 74147...21d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Du trenger ikke merke det bytt hver 2-3 uavhengig av om det trengs eller ikke. Anonymkode: f4138...347
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #3 Skrevet 27. juli 2018 Man skal vel egentlig bytte etter hver gang man bader, fordi tampongen også trekker til seg badevann utenfra.... Så jeg ville vasset en del, og byttet etter hvert bad. Når du ikke bader kan en tampong fint sitte inne i 4-5 timer om du ikke blør så mye, men du må bytte oftere når du bader. Anonymkode: 3b60d...6d3
klg,2 boys now:) Skrevet 27. juli 2018 #4 Skrevet 27. juli 2018 Kjøpt deg Menskopp så slipper du å tenke på det
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 Hvor ofte jeg bytter kommer an på om jeg bruker riktig størrelse. 😛 Noen ganger kommer det mer enn jeg har regnet med, og da må jeg gjerne bytte etter bare et par timer. Oppdager det ved hjelp av ren flaks (f.eks. at jeg er på do akkurat da, også kommer det blod på papiret), så det er nok lurt å heller bruke en for stor størrelse enn for liten når man skal bade. 😛 Men jeg har gått over til kun menskopp for et par mnd siden, og støtter virkelig forslaget om å gå for det i stedet. Mer kronglete akkurat når man setter den inn, men så kan du bare glemme at du har mensen resten av dagen. (Nesten i alle fall.) Anonymkode: b345f...2b1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #6 Skrevet 27. juli 2018 Jeg fikk også mensen på badeferie, noen dager før den skulle komme. Kjøpte menskopp, og problemet var løst. Anonymkode: 5d329...e24
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #7 Skrevet 27. juli 2018 Den bør ikke være i mange timer før du bytter, så jeg vil råde deg til å bytte hver gang det passer selv om du kanskje ikke trenger så ofte. Bader du skal den helst byttes når du går opp av vannet, i saltvann er ikke dette så stor krise som i basseng. Bader du i basseng bør du absolutt bytte etter en dukkert, om ikke kan du fort få ubehageligheter. Selv er jeg dårlig på å bytte ofte. Blør lite så kan fort glemme den, har også glemt en inni der som legen fant. Litt flau når han kremtet og lo, men sånn kan det gå med en kjærring i ammetåka. Kom en merkelig lukt etterhvert... Anonymkode: 98b4e...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå