Holly Golightly Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 I dag blåser vi i alle leggetider og tar med barna på stranden for å se måneformørkelsen og nyte tropenatten med bading og kos. Flere med planer for kvelden?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 8 minutter siden, Holly Golightly skrev: I dag blåser vi i alle leggetider og tar med barna på stranden for å se måneformørkelsen og nyte tropenatten med bading og kos. Flere med planer for kvelden? Dagen er grusom med denne varmen, men jeg har samme plan som deg. Anonymkode: 10146...c31
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #3 Skrevet 27. juli 2018 Er det måneformørkelse i kveld/natt?? Kan den ses over hele landet? Og, etter min smak, er det alt for varmt! Jeg bor i Møre og Romsdal, her er vi IKKE vant til 30 varmegrader! Så akkurat nå sitter jeg inne, må ha pause fra sola! Anonymkode: 11928...b05
Holly Golightly Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2018 Ja, det er i kveld😊 Tror den starter 2130, litt usikker. Sees i alle fall sør i landet🌚 Mener jeg leste at den ikke var så godt synlig i nord, da månen ikke går så høyt opp på horisonten nå, men det er mulig jeg tar feil. Varmt er det, men blir nok en skikkelig deilig kveld😃
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 Herlig dag ja. Sønnen min har vært hos naboene og badet i hagen nesten hele dagen, så jeg kan sitte inne og kose meg med air condition med god samvittighet. Elsker naboene akkurat nå. 😛 Hadde ingen planer for kvelden, men nå vurderer jeg en tur i skogen... kanskje det blir mulig å holde ut å være ute etter hvert. Anonymkode: 820bf...be3
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #6 Skrevet 27. juli 2018 Jepp 👏🏻👏🏻👏🏻 Vi har 34 grader her nå i følge gradestokken. Bor heldigvis ved et badevann, blir kveldsbad og å se solformørkelse i kveld. Slapper av i hengekøya nå. Dette er livet 🌞 Anonymkode: 4196c...9b3
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #7 Skrevet 27. juli 2018 Her er det faretruende mørke skyer, kjennes ut som det blir tordenvær. Men jeg skal allikevel følge med om jeg klarer å se noe mellom skyene. Bor i Kongsvinger. Anonymkode: e95d0...e69
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #8 Skrevet 27. juli 2018 Jeg bor i nord og vi har hatt ca 4 dager med sol og tp over 15 sålangt i sommer.. I dag, min første feriedag, er det SOL, SOL, SOL og 30 grafer!!!!!! Jeg hat ligget som en strandet glassmanet på stranden i hele dag, fortsatt er det sol, og jeg nekter å bevege meg ut av den!! Måtte det vare!!! Måtte det endelig bli litt sommer i nord!! Anonymkode: cd2fe...959
Glitrerose Skrevet 27. juli 2018 #9 Skrevet 27. juli 2018 3 timer siden, Holly Golightly skrev: Ja, det er i kveld😊 Tror den starter 2130, litt usikker. Sees i alle fall sør i landet🌚 Mener jeg leste at den ikke var så godt synlig i nord, da månen ikke går så høyt opp på horisonten nå, men det er mulig jeg tar feil. Varmt er det, men blir nok en skikkelig deilig kveld😃 Den er neppe så synlig her nord, nei, for sola skinner fremdeles godt på det tidspunktet
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #10 Skrevet 27. juli 2018 Noen som ser månen ennå? Anonymkode: 26498...fc2
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #11 Skrevet 27. juli 2018 Det er overskyet her nå. 😔 etter så mange dager og netter med null skyer på himmelen, bestemte skyene seg selvfølgelig for å komme inatt... Anonymkode: e95d0...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå