Gå til innhold

For en herlig dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag blåser vi i alle leggetider og tar med barna på stranden for å se måneformørkelsen og nyte tropenatten med bading og kos. Flere med planer for kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Holly Golightly skrev:

I dag blåser vi i alle leggetider og tar med barna på stranden for å se måneformørkelsen og nyte tropenatten med bading og kos. Flere med planer for kvelden?

Dagen er grusom med denne varmen, men jeg har samme plan som deg.

Anonymkode: 10146...c31

Skrevet

Er det måneformørkelse i kveld/natt?? Kan den ses over hele landet?

Og, etter min smak, er det alt for varmt! Jeg bor i Møre og Romsdal, her er vi IKKE vant til 30 varmegrader! Så akkurat nå sitter jeg inne, må ha pause fra sola! 

Anonymkode: 11928...b05

Skrevet

Ja, det er i kveld😊 Tror den starter 2130, litt usikker. Sees i alle fall sør i landet🌚 Mener jeg leste at den ikke var så godt synlig i nord, da månen ikke går så høyt opp på horisonten nå, men det er mulig jeg tar feil. Varmt er det, men blir nok en skikkelig deilig kveld😃

Skrevet

Herlig dag ja. :) Sønnen min har vært hos naboene og badet i hagen nesten hele dagen, så jeg kan sitte inne og kose meg med air condition med god samvittighet. Elsker naboene akkurat nå. 😛

Hadde ingen planer for kvelden, men nå vurderer jeg en tur i skogen... kanskje det blir mulig å holde ut å være ute etter hvert. ;)

Anonymkode: 820bf...be3

Skrevet

Jepp 👏🏻👏🏻👏🏻 Vi har 34 grader her nå i følge gradestokken. Bor heldigvis ved et badevann, blir kveldsbad og å se solformørkelse i kveld. Slapper av i hengekøya nå. 

Dette er livet 🌞

Anonymkode: 4196c...9b3

Skrevet

Her er det faretruende mørke skyer, kjennes ut som det blir tordenvær. Men jeg skal allikevel følge med om jeg klarer å se noe mellom skyene. Bor i Kongsvinger. 

Anonymkode: e95d0...e69

Skrevet

Jeg bor i nord og vi har hatt ca 4 dager med sol og tp over 15 sålangt i sommer.. I dag, min første feriedag, er det SOL, SOL, SOL og 30 grafer!!!!!! Jeg hat ligget som en strandet glassmanet på stranden i hele dag, fortsatt er det sol, og jeg nekter å bevege meg ut av den!! 

Måtte det vare!!! Måtte det endelig bli litt sommer i nord!! 

Anonymkode: cd2fe...959

Skrevet
3 timer siden, Holly Golightly skrev:

Ja, det er i kveld😊 Tror den starter 2130, litt usikker. Sees i alle fall sør i landet🌚 Mener jeg leste at den ikke var så godt synlig i nord, da månen ikke går så høyt opp på horisonten nå, men det er mulig jeg tar feil. Varmt er det, men blir nok en skikkelig deilig kveld😃

Den er neppe så synlig her nord, nei, for sola skinner fremdeles godt på det tidspunktet :D

Skrevet

Noen som ser månen ennå? 

Anonymkode: 26498...fc2

Skrevet

Det er overskyet her nå. 😔 etter så mange dager og netter med null skyer på himmelen, bestemte skyene seg selvfølgelig for å komme inatt...

Anonymkode: e95d0...e69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...