Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Jeg har hatt p-stav i 14 mnd. I begynnelsen blødde jeg litt, men jeg har ikke hatt merkbare bivirkninger på ca 10 mnd. Denne uken har jeg spottet en del, fått mange kviser og føler meg veldig emosjonell. Kan man plutselig få slike bivirkninger av p-staven? Livredd for at jeg er gravid 🙈 Anonymkode: a34cb...e4d
Lille krøll Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Jeg hadde ingen endringer under samme stav men noen fora seingef når jeg byttet stav. Tenker at siden staven avgir hormoner jevnt kan jo dine egne hormoner endre seg slik at du får ulike bivirkninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå