Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Kjøpte ny solkrem idag, dermica..Når jeg kom hjem så ser jeg at det står at den er for kropp.Når jeg går inn på apotek1 på nett så ser jeg at de har egen for ansikt,må jeg kjøpe det i tillegg eller går det fint å bruke den til kropp? Har ikke brukt egen til ansikt før.. Anonymkode: 58e5a...33f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Går fint å bruke den i ansikt og, men kan være fet for ansiktet. Inneholder heller ikke den fukten som ansiktet trenger, så bruk en fuktighetskrem etter soling! Forskjellen er at solkrem for ansikt, kan brukes som dagkrem på sommeren. Anonymkode: 986ab...959
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #3 Skrevet 27. juli 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Går fint å bruke den i ansikt og, men kan være fet for ansiktet. Inneholder heller ikke den fukten som ansiktet trenger, så bruk en fuktighetskrem etter soling! Forskjellen er at solkrem for ansikt, kan brukes som dagkrem på sommeren. Anonymkode: 986ab...959 Har aftersun, det kan jeg vel smøre på ansiktet på kvelden? Ellers har jeg fuktighetskrem også 😉 Kjedelig å måtte ut å kjøpe solkrem for ansikt når jeg akkurat har brukt nesten 500 kr på solkrem... Hi Anonymkode: 58e5a...33f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #4 Skrevet 27. juli 2018 Jeg får sinnsykt med kviser av solkrem for kropp. Anonymkode: 3ddbf...12f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får sinnsykt med kviser av solkrem for kropp. Anonymkode: 3ddbf...12f Hvis du bruker den i ansiktet? Jeg har i hele sommer brukt cosmica og smurt både kropp og ansikt og har ikke fått kviser..Men den var de tomme for så da måtte jeg prøve en annen.. Hi Anonymkode: 58e5a...33f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #6 Skrevet 27. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvis du bruker den i ansiktet? Jeg har i hele sommer brukt cosmica og smurt både kropp og ansikt og har ikke fått kviser..Men den var de tomme for så da måtte jeg prøve en annen.. Hi Anonymkode: 58e5a...33f Jeg får også kviser i ansiktet av vanlig solkrem, men det er først i år jeg har begynt å få det. (Kanskje fordi det har vært mye mer sol og jeg har vært mye mer ute enn før, og dermed smurt meg mer.) Men mange kan helt fint bruke vanlig solkrem i ansiktet, så jeg ville prøvd det først, for de for ansikt er dyre. Anonymkode: e1988...de7
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #7 Skrevet 27. juli 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får også kviser i ansiktet av vanlig solkrem, men det er først i år jeg har begynt å få det. (Kanskje fordi det har vært mye mer sol og jeg har vært mye mer ute enn før, og dermed smurt meg mer.) Men mange kan helt fint bruke vanlig solkrem i ansiktet, så jeg ville prøvd det først, for de for ansikt er dyre. Anonymkode: e1988...de7 Ja,de er ganske dyre og i tillegg er jo tubene bittesmå! Med 2 voksne og 2 på 11 og 13 år så går det litt solkrem,så tror vi bruker den for kropp først å ser... Hi Anonymkode: 58e5a...33f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #8 Skrevet 27. juli 2018 Jeg kan ikke bruke solkrem for kropp i ansiktet. De er for fete og da glinser jeg resten av dagen, og det orker jeg ikke Anonymkode: f24e0...bf0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #9 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis du bruker den i ansiktet? Jeg har i hele sommer brukt cosmica og smurt både kropp og ansikt og har ikke fått kviser..Men den var de tomme for så da måtte jeg prøve en annen.. Hi Anonymkode: 58e5a...33f Ja. Men jeg har brukt Nivea sin da. Neste år skal jeg ha egen for ansikt. Anonymkode: 3ddbf...12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå