Gå til innhold

Har du prøvd denne parfymen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du i tilfelle om den?

78988FEE-11A6-4691-B338-844BAAC8C322.png

Anonymkode: 126f0...537

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den for noen mnd siden, synes den lukta sinnsykt godt. Men på meg ble den dessverre litt for sterk og "hard", så jeg har ikke brukt den noe særlig. Kn hende jeg liker den bedre når vintern kommer:)

Anonymkode: b9338...e69

Skrevet

Luktet på den på taxfree... synes den lukter sterkt som godteri.. eller en veldig søtlig duft. Så ikke noe for meg ;)

Anonymkode: 6ef1c...36c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...