Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Hva synes du i tilfelle om den? Anonymkode: 126f0...537
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Jeg kjøpte den for noen mnd siden, synes den lukta sinnsykt godt. Men på meg ble den dessverre litt for sterk og "hard", så jeg har ikke brukt den noe særlig. Kn hende jeg liker den bedre når vintern kommer:) Anonymkode: b9338...e69
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #3 Skrevet 27. juli 2018 Luktet på den på taxfree... synes den lukter sterkt som godteri.. eller en veldig søtlig duft. Så ikke noe for meg Anonymkode: 6ef1c...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå