Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Har et heller anstrengt forhold til moren min pga forskjellig, orker ikke treffe henne så ofte da hun ofte kritiserer og sårer meg. Er vel 1 mnd siden jeg så henne sist, i et famileselskap. Før det var i mai.. Vi skal reise på ferie i morgen, jeg, min mann og våre barn. Jeg er kronisk syk med alvorlig utmattelse og må planlegge ferieforberedelsene og ferien nøye. Skulle ut en tur å handle diverse vi skal ha med oss på ferien, så kommer plutselig moren min trampende uanmeldt inn i stua. Jeg sier vi skal dra å shoppe litt nå før vi drar i morgen..hadde akkurat dusjet, sminket meg og tatt på en ny sommerkjole. Hun ser på meg, litt opp og ned og sier du har lagt voldsomt på deg nå..ordrett dette. Kjenner jeg blir skikkelig irritert og spør henne hva er det for noe å si når du vet jeg skal ut å reise i morgen og alt? Hun prøver å bytte samtaleemne, later som ingenting men jeg ber henne gå..det koker i meg. Jeg begynte på antidepressiva for 8 mnd siden pga alvorlig depresjon (er også fysisk syk), har gått opp kanskje 3-4 kg etterpå. Ikke noe mer. På 17.mai presterte hun å si å så du fikk på deg bunaden, det hadde jeg ikke trodd..det var det første hun sa når hun så meg med 2 av venninnene hennes som tilhørere. Må nevne at jeg har slitt med depresjon og spiseforstyrrelser når jeg var yngre. Er litt lubben akkurat nå kanskje. Kunne komt med mange andre eksempler også. I bursdagen til ene barnet mitt sa hun jeg så gravid ut. Eier ikke filter. Nå gidder jeg ikke mer av hele dama. Hva i h.....er problemet hennes. Kommer til å tenke på hvor tjukk jeg er i ferien nå. Er så drittlei av at hun skal kommentere utseendet mitt hele tiden. Så er hun selvsagt fornærmet for at vi ikke kommer på besøk.. Anonymkode: 7091d...a22
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Synes du skal sende henne en melding og si akkurat det; at hun sprer deg og at du er dritt lei av at hun kommenterer og at hun kan passe sin egen feite ræv! Anonymkode: c5f7d...404
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Synes du skal sende henne en melding og si akkurat det; at hun sprer deg og at du er dritt lei av at hun kommenterer og at hun kan passe sin egen feite ræv! Anonymkode: c5f7d...404 Sårer, skulle det stå Anonymkode: c5f7d...404
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 Neste gang hun kommenterer vekten din begynner du å gapskratte og spør henne om hun snart er ferdig med de barnslige hersketeknikkene hun utsatte deg for i barndommen. Hun gjør dette fordi hun ser at det gir henne makt over deg. Den makten er det bare du som kan ta fra henne. Ved å vise henne at hun ikke klarer å påvirke deg lenger. Anonymkode: e5c2d...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå