Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Han elsker å bade, er noe av det beste han vet. Men, kun i svømmehall der vannet nesten koker. I sommer har han mast om å dra på bading flere ganger, men hver gang ender det opp med at han bare går og vasser i vannkanten og har det egentlig ikke så gøy. Jeg prøver å få han med meg, men, men det er for kaldt mener han.Vennene hans syns desverre heller ikke det er så morsomt at han er med pga dette. Nå er jeg lei av å dra på bading for at det skal bli som dette hver gang. I vannet er det forresten 25 grader, så kaldt er det ikke. Jeg har lyst til å si at det ikke blir noe mer bading, ettersom han ikke bader likevel. Men, er det litt drøyt? Bør jeg dra på "bading" å akseptere at han bare dupper tærne nedi? Anonymkode: 31c9e...146
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Om han koser seg på stranda med å bare dyppe tærne er vel det greit? Ikke alle som liker å bade i sjøen. Hadde bare oversett det. Det går seg nok til. Anonymkode: 3a1d1...97b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Nei hadde ikke dratt på bading med en som ikke bader uansett. Anonymkode: 43384...c8e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #4 Skrevet 27. juli 2018 Mye annet man kan gjøre på stranda. Og om jeg får noen stille minutter til å lese i en bok mens barnet dypper tærne eller lager sandslott er gull verd👍🏻 Å dra på stranda er fint uansett om man bader eller ikke😊 Anonymkode: 32b3d...f0b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 Liker gutten å dra på stranda da? Dersom du ikke drar kun fordi han ikke svømmer rundt er det ganske tragisk. Noen trenger tid, plutselig er han uti uten at du har mast. La nå maset om bading ligge, dra på stranda og fokusert på det som er hyggelig! Min eldste var skikkelig pysete, sto lenge og vurderte selv om han elsket oppvarmet basseng. Det snudde, helt uten mas. Vær med å lek i vannet- sprut og lek litt, kjøp en badeleke/båt eller vannpistol så kanskje terskelen blir lavere. Det er ikke slik at en tur på stranda kun er vellykket dersom han dupper seg liksom. Anonymkode: 91806...ae0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #6 Skrevet 27. juli 2018 Jeg bader heller ikke i Norge. Jeg syns det er for kaldt rett og slett. Hvis noen skulle prøvd å nekte meg å gå på stranden fordi jeg ikke bader, så hadde jeg ikke satt sånn enormt pris på det. Hvorfor i himmelens navn skal det være badetvang?! Av alle kamper man møter på med barn i løpet av livet, så velger du å ta denne? «Straffe» ungen ved å ikke dra på stranden fordi han ikke bader. Jaja, man skal høre mye, Anonymkode: 66264...e62
Blondzilla Skrevet 27. juli 2018 #7 Skrevet 27. juli 2018 Hvis han ikke bader, men ellers er glad og fornøyd haddde jeg dratt. Hvis han går og klager og sutrer hadde jeg latt det være.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #8 Skrevet 27. juli 2018 Kanskje han mener å dra i bassenget når han maser om bading? Også blir han skuffet når dere drar til stranda? Sånn er det med mange barn, at de ikke klarer å uttrykk helt hva de mener, og da bruker de tid på å tenke på hvorfor de havnet er annet sted enn det de ba om. Anonymkode: dcf62...ec1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #9 Skrevet 27. juli 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei hadde ikke dratt på bading med en som ikke bader uansett. Anonymkode: 43384...c8e Seriøst ?? Anonymkode: 36e4a...d0c
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #10 Skrevet 27. juli 2018 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Liker gutten å dra på stranda da? Dersom du ikke drar kun fordi han ikke svømmer rundt er det ganske tragisk. Noen trenger tid, plutselig er han uti uten at du har mast. La nå maset om bading ligge, dra på stranda og fokusert på det som er hyggelig! Min eldste var skikkelig pysete, sto lenge og vurderte selv om han elsket oppvarmet basseng. Det snudde, helt uten mas. Vær med å lek i vannet- sprut og lek litt, kjøp en badeleke/båt eller vannpistol så kanskje terskelen blir lavere. Det er ikke slik at en tur på stranda kun er vellykket dersom han dupper seg liksom. Anonymkode: 91806...ae0 Dette! Takk for at du skrev dette. 😊👏 Anonymkode: 36e4a...d0c
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #11 Skrevet 27. juli 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bader heller ikke i Norge. Jeg syns det er for kaldt rett og slett. Hvis noen skulle prøvd å nekte meg å gå på stranden fordi jeg ikke bader, så hadde jeg ikke satt sånn enormt pris på det. Hvorfor i himmelens navn skal det være badetvang?! Av alle kamper man møter på med barn i løpet av livet, så velger du å ta denne? «Straffe» ungen ved å ikke dra på stranden fordi han ikke bader. Jaja, man skal høre mye, Anonymkode: 66264...e62 Samme her. Blir trist av HIs tråd 😥 Anonymkode: 36e4a...d0c
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #12 Skrevet 27. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg bader heller ikke i Norge. Jeg syns det er for kaldt rett og slett. Hvis noen skulle prøvd å nekte meg å gå på stranden fordi jeg ikke bader, så hadde jeg ikke satt sånn enormt pris på det. Hvorfor i himmelens navn skal det være badetvang?! Av alle kamper man møter på med barn i løpet av livet, så velger du å ta denne? «Straffe» ungen ved å ikke dra på stranden fordi han ikke bader. Jaja, man skal høre mye, Anonymkode: 66264...e62 Enig med deg, Jeg er målløs over at det skal drives tvangsbading, hvis ikke blir du straffet med å ikke få gå å på stranden Anonymkode: f6bf3...c20
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #13 Skrevet 27. juli 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Han elsker å bade, er noe av det beste han vet. Men, kun i svømmehall der vannet nesten koker. I sommer har han mast om å dra på bading flere ganger, men hver gang ender det opp med at han bare går og vasser i vannkanten og har det egentlig ikke så gøy. Jeg prøver å få han med meg, men, men det er for kaldt mener han.Vennene hans syns desverre heller ikke det er så morsomt at han er med pga dette. Nå er jeg lei av å dra på bading for at det skal bli som dette hver gang. I vannet er det forresten 25 grader, så kaldt er det ikke. Jeg har lyst til å si at det ikke blir noe mer bading, ettersom han ikke bader likevel. Men, er det litt drøyt? Bør jeg dra på "bading" å akseptere at han bare dupper tærne nedi? Anonymkode: 31c9e...146 Ja, selvfølgelig skal du det. Han skal da vel ikke tvinges til å bade Anonymkode: f6bf3...c20
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #14 Skrevet 27. juli 2018 Han velger vel om han vil bade eller ikke? Tilbudet er strand, så velger han om han vil bade eller leke eller slappe av. Blir som å si at man ikke drar på lekeplass fordi barnet ikke vil skli, bare huske, men det har man hjemme selv. Anonymkode: 56209...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå