Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Han har samsovet med meg hele tiden og generelt alltid vært vanskelig å legge. Bruker ca en time hver kveld. Snakker, tuller. Har prøvd det meste uten hell føler jeg. Nå har han nettopp blitt storebror og faren har overtatt leggingen. Fortsatt samme tull, men faren er ikke like tålmodig som meg, og stemningen er ikke kos. Han har eget fint rom og jeg trenger sårt ar han vil ligge der ELLER iallfall slutter med å bruke så mye tid! Faren takler dette dårlig, men samtidig er det ikke bare bare for meg å legge han med nyfødt på armen... hjelp’ Anonymkode: 6e24c...f5a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Klistremerker som premie når han e flink? Anonymkode: a7c1a...76d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 For sent å si Men dette her burde dere ha startet med lenge før minstemann ble født. Far får smøre seg med tålmodighet å legge gutten, lese bok og ligge hos han til han blir trygg i egen seng og eget rom. Anonymkode: 15612...80d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: For sent å si Men dette her burde dere ha startet med lenge før minstemann ble født. Far får smøre seg med tålmodighet å legge gutten, lese bok og ligge hos han til han blir trygg i egen seng og eget rom. Anonymkode: 15612...80d Har prøvd og prøvd i flere mnd. Han hyler til han spyr ... derfor ber jeg om tips som kanskje kan gjlre at han tør. Og få han til å mestre det... Anonymkode: 6e24c...f5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå