Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Forteller dere hva dere tenker barnet skal hete før dere er helt sikker? Når jeg fikk eldste(var helt alene om barnet) fortalte jeg kun min beste venninne hvilke navn det stod mellom og hva jeg tenkte. Hadde da 2 nesten like navn det stod mellom som jeg gikk og tenkte på en stund. Møtte en mor med barn på samme alder og spurte henne om barnet hadde fått navn. Da fortalte hun at barnet skulle hete et av de navnene jeg tenkte på. Da måtte det bli det andre navnet på mitt barn, så enkelt var det. Fortalte min bestemor hva barnet het rett etter dette, da hadde jeg bestemt meg, og hun sa at det kunne jeg slettes ikke kalle han, da det hadde væt en gutt med det navnet som var sånn og sånn når hun vokste opp. Var så glad da at jeg ikke hadde fortalt henne om navnet før jeg hadde bestemt meg, da kunne jeg kanskje blitt i tvil. Med minsta hadde vi kun et navn vi begge likte, og vi var enige om ikke å fortelle det til noen, da vi måtte prøve det på henne noen dager for å se om det passet. Ble det navnet da. Hadde et vennepar som fortalte at barnet enten skulle hete det ene eller det andre. Synes det hørtes litt rart ut å fortelle det før man hadde funnet ut. Barnet fikk et av de navna da, men likevel. Anonymkode: 0f1d7...8bd
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Ok. Folk gjør ulike ting og slik rusler dagene avgårde Anonymkode: 17f26...77e
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Klok av skade har jeg valgt å ikke fortelle navnet denne gangen. Fikk "førstevalget" helt ødelagt av folk sist. Anonymkode: f6b5c...725
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 Vi holdt navnet for oss selv. Glad for det. Anonymkode: 97052...2eb
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #5 Skrevet 26. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ok. Folk gjør ulike ting og slik rusler dagene avgårde Anonymkode: 17f26...77e Spørsmålet var siden søstrene i den andre tråden ville ha det samme navnet. Var med tanke på det jeg spurte. Om begge hadde sendt inn bekreftelse på navn før de diskuterte dette med hverandre, så hadde det ikke blitt noe problem. Mulig de heller ikke hadde ville ha det samme navnet heller, hva vet jeg. HI Anonymkode: 0f1d7...8bd
Nyttårs barn Skrevet 26. juli 2018 #6 Skrevet 26. juli 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spørsmålet var siden søstrene i den andre tråden ville ha det samme navnet. Var med tanke på det jeg spurte. Om begge hadde sendt inn bekreftelse på navn før de diskuterte dette med hverandre, så hadde det ikke blitt noe problem. Mulig de heller ikke hadde ville ha det samme navnet heller, hva vet jeg. HI Anonymkode: 0f1d7...8bd Det tror jeg du har rett i. De har garantert blitt fyrt opp av hverandres navneønske. Vi vurderte at førstemann skulle hete Ola, når vi fortalte det fikk vi reaksjoner fra flere, og valgte et annet navn(det hadde vi kanskje gjort uansett da det var flere aktuelle navn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå