Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Mannen har bare så utrolig dårlig ånde! Mister all lyst på nærkontakt. Han pusser tenner, men etter to timer, stinker det igjen. Jeg gir han tyggis med sink, kjøpt på apoteket, av og til sier jeg at han må pusse tennene igjen, osv. Prøver å trå varsomt, og ikke mase, men noen ganger sier jeg ifra. Han synes det er sårt, men i stedet for å bare pusse oftere selv, tygge tyggis eller oppsøke tannlege, blir han irritert. Og jeg forstår det, men det er uutholdelig å sitte i armkroken eller kysse han når det lukter som det gjør, og jeg er aldri sur når jeg gir beskjed, unnskylder det mer. Hva mer kan jeg gjøre? Anonymkode: 70598...f87
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Send han til lege! Eller tannlege. Det må være noe medisinsk som feiler han. Anonymkode: f9876...3f8
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Jeg sliter med dårlig ånde selv, har funnet ut etter 30 år med dette at det sannsynligvis kommer fra mandlene, da jeg kjenner den stygge lukten hvis jeg tar fingeren bak i halsen på mandlene, og etterpå lukter på fingeren. Mener jeg tok det opp med lege for lenge siden, som bare sa at så lenge jeg ikke hadde andre plager med mandlene, så kom de ikke til å operere de bort. Hjelper en stund hvis jeg skyller med sb12 munnskyllevann. Kan skylle hvis jeg skal noen plass å snakke med folk, om jeg har lyst på litt kyssing på dagtid, eller bare føler at jeg stinker. Har ikke for vane å kysse med mannen på dagtid, kysser på kvelden etter tannpuss. Da lukter jeg ikke så ille- for en stund. Det er ikke noe gøy når/hvis mannen kommenterer dette. Jeg vet jo om det, men det er likevel sårende. Kanskje du kan kjøpe slik sb12 til han på apoteket, de har ofte tilbud, 2 for 1. Anonymkode: 61738...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå