Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Beklager om jeg spør dumt 🙈 Stort sett vant til kaffetrakter og lager meg aldri ordentlig god cappuccino eller espresso hjemme. Men det ønsker jeg nå! Tenker at jeg vil ha en helautomatisk maskin så det bare er å trykke på en knapp- men er det mye å sette seg inn i med rengjøringen av disse? Må de rengjøres ofte? Må hele greia demonteres?😅Slipper du bare hele bønner oppi også kverner de seg selv? Og er det noen som har en superbra og helst brukervennlig maskin å anbefale? Brukervennlighet er det jeg legger mest vekt på. Pris; ikke over 15 000. Anonymkode: 1e0fc...90d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Vi har en eldre modell enn denne https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kaffemaskin-og-espresso/espressomaskin/TE655319RW/siemens-eq-6-plus-s500-espressomaskin#tab-more-info Og vi er superfornøyd! Miljømessig ee slike så mye bedre enn kapselmaskiner. Vi lager ca 2-3 kopper daglig, og renser den kanskje 5-6 ganger i året? Det er ingen stor jobb å rense, og rensing må jo gjøres på alle typer maskiner. Den sier i fra når det trengs rens Anonymkode: 667ec...76b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Jeg synes det. Derfor drikker jeg bare pulverkaffe. Neskafe gull rund er utrolig god. Anonymkode: faf17...aa1
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kaffemaskin-og-espresso/CTL636EB6/bosch-accentline-innebygd-kaffemaskin-ctl636eb6-sort Vi har denne, og er veldig fornøyde. Det er enkelt å fylle bønner, vann og eventuelt melk. Den lager veldig god kaffe! Man må tømme dryppskåler og kaffegrut innimellom, kjøre et skylleprogram etter bruk av melkesystemet (trykke på et par knapper, så gjør maskinen resten) og putte inn en rensetablett og la maskinen kjøre rens når maskinen ber om det, etter 400 kaffekopper hvis jeg ikke husker feil. 3-4 ganger i året med vårt bruk. Det er ekstremt mye mindre tidsbruk enn å f.eks. trakte kaffe, eller bruke presskanne, med tilberedning og rengjøring. Anonymkode: 8d402...3be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå