Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Har hatt ferie sammen nå siden skolen sluttet og vært stort sett på camping (har egen vogn). Har fire unger, hvorav tre er i skolealder. Men jeg verdsetter tiden med mannen min og gruer meg til han skal tilbake i jobb og vi ser mindre til hverandre. Anonymkode: 51640...814
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Lev livet nå. Vær lykkelig nå. Ta en dag av gangen. Prøv å ikke tenk på det som bekymrer deg Anonymkode: 44244...cff
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Hvis dere har feriert sammen siden skolen sluttet, er dere utrolig heldige. Prøv heller å sette pris på det enn å fokusere på det negative ved at mannen starter jobb. Kanskje er dere like heldige neste sommer også, og da er det mye bedre å tenke på hvor heldig dere er som har lengre sommerferie enn de fleste enn at den en gang tar slutt! Jeg har nettopp startet på mine 3 uker og tenker å forsøke å nyte fridagene før jobben plutselig kaller igjen.. Anonymkode: 2e979...6b4
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. juli 2018 #4 Skrevet 27. juli 2018 Jeg også! Vi storkoser oss på ferie akkurat nå. Vi er 15 stk ( mine to søstere , meg + menn og barn) som er på ferie sammen og barna koser seg så mye. Ingen krangling, bare kos ❤️ Elsker å være på ferie!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 Både jeg og mannen går hjemme alltid. Fy søren man blir bra fort lei av hverandre når man MÅ gå oppå hverandre hele året. Anonymkode: 66c1a...259
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #6 Skrevet 27. juli 2018 Vel.... vi har ennå noen dager igjen heldigvis... Vi gikk hjemme sammen i 10 mnd hver dag da mannen mista jobben og jeg var i permisjon. Det var fantastisk å ha så mye tid sammen. Hi Anonymkode: 51640...814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå