Gå til innhold

Gruer meg til hverdagen kommer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ferie sammen nå siden skolen sluttet og vært stort sett på camping (har egen vogn). Har fire unger, hvorav tre er i skolealder. 

Men jeg verdsetter tiden med mannen min og gruer meg til han skal tilbake i jobb og vi ser mindre til hverandre. 

Anonymkode: 51640...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lev livet nå. Vær lykkelig nå. Ta en dag av gangen. Prøv å ikke tenk på det som bekymrer deg 

Anonymkode: 44244...cff

Skrevet

Hvis dere har feriert sammen siden skolen sluttet, er dere utrolig heldige. Prøv heller å sette pris på det enn å fokusere på det negative ved at mannen starter jobb. 

Kanskje er dere like heldige neste sommer også, og da er det mye bedre å tenke på hvor heldig dere er som har lengre sommerferie enn de fleste enn at den en gang tar slutt!

Jeg har nettopp startet på mine 3 uker og tenker å forsøke å nyte fridagene før jobben plutselig kaller igjen.. 

Anonymkode: 2e979...6b4

Skrevet

Jeg også! 

Vi storkoser oss på ferie akkurat nå. Vi er 15 stk ( mine to søstere , meg + menn og barn) som er på ferie sammen og barna koser seg så mye. Ingen krangling, bare kos ❤️

Elsker å være på ferie!

Skrevet

Både jeg og mannen går hjemme alltid. Fy søren man blir bra fort lei av hverandre når man MÅ gå oppå hverandre hele året.

Anonymkode: 66c1a...259

Skrevet

Vel.... vi har ennå noen dager igjen heldigvis... 

Vi gikk hjemme sammen i 10 mnd hver dag da mannen mista jobben og jeg var i permisjon. Det var fantastisk å ha så mye tid sammen. 

Hi 

Anonymkode: 51640...814

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...