Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 Går det Ann på en enkel og grei måte? Anonymkode: 6dbb5...cec
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Går det Ann på en enkel og grei måte? Anonymkode: 6dbb5...cec Har holdt på i nokon timer nå og tålmodigheten begynner å bli liten🙈 HI Anonymkode: 6dbb5...cec
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 Hvorfor skal du det da? Min mann insisterte på å bruke mp3 spiller. Han laster ned sangene (ulovlig) fra piratsider for så å laste dem over på spilledåsen sin. Han er litt redd for p prøve «nye» ting... I sommer har jeg endelig fått ham til å laste ned Spotify på mobilen og vi er endelig enige om at det er sinnsykt mye enklere... jeg tror ikke du kan laste musikk ned fra YouTube og Spotify over på en mp3 spiller... men jeg er heller ikke noe teknisk geni😝 Anonymkode: 58c4c...a0c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #4 Skrevet 25. juli 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal du det da? Min mann insisterte på å bruke mp3 spiller. Han laster ned sangene (ulovlig) fra piratsider for så å laste dem over på spilledåsen sin. Han er litt redd for p prøve «nye» ting... I sommer har jeg endelig fått ham til å laste ned Spotify på mobilen og vi er endelig enige om at det er sinnsykt mye enklere... jeg tror ikke du kan laste musikk ned fra YouTube og Spotify over på en mp3 spiller... men jeg er heller ikke noe teknisk geni😝 Anonymkode: 58c4c...a0c Det er til dattera mi på 8 år som har MP3 spiller. Ho har ikkje telefon. HI Anonymkode: 6dbb5...cec
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #5 Skrevet 25. juli 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er til dattera mi på 8 år som har MP3 spiller. Ho har ikkje telefon. HI Anonymkode: 6dbb5...cec Oki. Du må vel på et vis kjøpe sangene/lydfilene vil jeg tro... en kan vel ikke laste ned sanger fra YouTube? Sangene må kunne lagres på pcen før du laster dem over på spilleren. Anonymkode: 58c4c...a0c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #6 Skrevet 25. juli 2018 Spotify er jo bare streaming, kan ikke lagre det. Når skal hun evt høre på musikk? Kan hun feks låne din tlf? Anonymkode: 673b9...069
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 Du må kjøpe sangene på iTunes. Anonymkode: 20ea6...1b6
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #8 Skrevet 25. juli 2018 Du kan kjøpe musikk i feks iTunes og laste de over på biblioteket ditt på PC`en for deretter og legge de over på MP3-spilleren. Vi gjorde det tidligere da ungene kun hadde IPod. Anonymkode: d99c1...ea4
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #9 Skrevet 26. juli 2018 På flyreise til Syden. Ho kan låne min 👍HI Anonymkode: 6dbb5...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå