Gå til innhold

Burde jeg la en annen, bedre dame få ham?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt pladask. Vi møttes for et år siden og er vel per dags dato på god vei til å bli kjærester. Han vil det gjerne og jeg også..men.. jeg føler han er for bra for meg! Jeg føler at han kaster bort tiden sin. Han er mann med alt på stell, god jobb, sunne interesser, elsker barn og dyr, stor omgangskrets og tjener svært godt. Ikke at det betyr noe, men det er jo en skjev balanse her. Jeg har en såkalt "drittjobb", leier leilighet, er alenemor til ett barn og har ikke så stor omgangskrets. Jeg er selvfølgelig kjempeglad i de jeg har og de er utrolig dyrebare for meg, men sammenlignet med han så føler jeg meg liten og tenker at han umulig kan mene at jeg er verdt å satse på for et varig forhold? Tenker på alle de såkalt vellykkede kvinnene som aldri lykkes med kjærligheten, og får dårlig samvittighet. Burde jeg ikke la ham gå så en som fortjener  det har en sjanse til å kapre en fantastisk kjærlig mann?

Anonymkode: f1c06...ffa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Er du gal? Unn deg selv å være lykkelig 

Anonymkode: 046c1...f85

Skrevet

Du er MER en god nok som du er!!

Jeg er selv en høyt utdannet kvinne, har en svært god jobb og en langt over gjennomsnittet lønn. Jeg har stor omgangskrets og et svært kontaktnettverk. 

Hvorfor skulle jeg være en mer verdig partner for denne mannen? Skulle jeg liksom være mer verdt enn deg på grunn av det jeg har nevnt over? Overhode ikke!

Han vil ha deg. Akkurat sånn du er. Og du er mer enn god nok! Nå må du unne deg selv å være lykkelig 😊

Anonymkode: e309b...70d

Skrevet

😢 Ble trist av denne. Hvordan kan man bli så kjip mot seg selv? Hva er det du tenker med! Det er INGENTING feil med deg!!! Du er en elsket mor, en verdsatt arbeidstaker, noens venn og en viktig person i verden. Takk for at du orker å ha en drittjobb - bare det forteller noe bra om deg, det er det så mange andre som ikke gidder. 

En fantastisk mann har forelsket seg i deg. Det betyr at du har klart å vise ham dine gode sider. Nå må du utforske dem selv. Jeg mener det. Ingen fortjener å bli sett ned på, og aller mest skadelig er det når det er en selv som gjør det. 

Sats på mannen, han er heldig som får deg. Men begynn å elske deg selv også; det er ofte vanskelig på sikt å leve med en som ikke liker seg selv og som bestandig ubevisst tillegger partneren et ønske om noe annet. 

Anonymkode: fc0e2...e2d

Skrevet

Nå tenker jeg at du er heldig, og at jeg gjerne skulle vært i dine sko. 

Jeg har faktisk vurdert en stund om jeg er for god til å være med min samboer. Har vært sammen i mange år. Forskjellen på meg og mange andre er at jeg har klart å bygge selvtillit samtidig som jeg har vært i et forhold som ikke er bra for meg, med en mann som tydelig gjør ting som han ser og vet at bryter meg ned.

Unnskyld, er ikke meningen å ødelegge innlegget ditt med masse dritt om mitt liv. Ble bare misunnelig. Kan vel hende denne mannen har sine dårlige sider han og.

Men for all del, du er så verdt det, det er jeg sikker på. Hvorfor skulle du som har klart deg tross motgang i ditt liv ikke være verdt like mye som noen andre? Du er god nok, Du er bra. Denne mannen har valgt deg fordi han mener at det er akkurat du som er best for han. Du har også valgt denne mannen og du må ha troa. Hvis du elsker denne mannen, så kan du være sikker på at det er gjengjeldt. Han liker deg fordi du er du. Han vil ikke ha noen andre.

Jeg lurte for øvrig på det samme i begynnelsen av vårt forhold, syntes ikke selv da at jeg fortjente denne mannen, men har somsagt klart å bygge meg opp samtidig som han har prøvd å trykke meg ned. Jeg er nemlig den som gjør det motsatte av hva folk tenker.

Anonymkode: 39427...4db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...