Gå til innhold

Mat og katter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med katter her? Vi har maten til pus stående fremme på kjøkkenet men det kryr av fluer der og det lukter ikke godt om dagen. Tips på hvordan gi han mat(vårfor jg mener) uten at det skl lukte sånn? Lukter skikkelig kattemat liksom:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi han bare litt om gangen, evt sette restene inn i kjøleskapet. Det gjør jeg med min

Anonymkode: 71ae4...7bf

Skrevet

Bytte til tørr-for, og gi våt-for i små porsjoner som blir spist med en gang. 

Anonymkode: 32973...b67

Skrevet

Har bare tørrfor stående fremme hele tiden.

Våtfor gis bare i små mengder som spises med en gang, har lokk og kjøleskap mellom hver mating.

Anonymkode: 39298...610

Skrevet

Har tørr for fremme hele tiden vi også. Deler opp våtforet slik at han ikke får alt på engang. Men nå har han nesten ikke spist noe våtfor siden i dag tidlig så nå kryr det av fluer og stinker skikkelig våtfor på kjøkkenet:/ burde jeg bare kaste resten av våtforet i skåla hans?? Frister ikke stå i den lukta der og lage middag etterpå:/ 

HI

Anonymkode: 5d27e...921

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har tørr for fremme hele tiden vi også. Deler opp våtforet slik at han ikke får alt på engang. Men nå har han nesten ikke spist noe våtfor siden i dag tidlig så nå kryr det av fluer og stinker skikkelig våtfor på kjøkkenet:/ burde jeg bare kaste resten av våtforet i skåla hans?? Frister ikke stå i den lukta der og lage middag etterpå:/ 

HI

Vil han ikke ha det så kaster du det, kan ikke la det stå fremme i varmen og bli helt fordervet.... Katta spiser om den er sulten, tar litt tørrfor eller sier ifra til deg ved å mjaue at den vil ha mat.

Anonymkode: 39298...610

Skrevet

Ikke gi våtfor.

Anonymkode: d36e0...78e

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI

Hjelpes tid. Ville du spist mat som det kryr av fluer på? Selvfølgelig kaster du det, og neste gang setter du resten i en lukket boks i kjøleskapet. Du kan jo ikke la våtforet stå fremme hele dagen.

Anonymkode: 71ae4...7bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...