Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 De dagene hvor man liksom ikke kommer igang, og hvor morgen blir til kveld uten at man har opplevd noe.. Fem uker hjemmeferie.. det gar ikke vært bare enkelt. Vi har hatt utflukter hver dag - større og mindre- men så har vi disse dagene her da.. 😱 Kan ikke dra noe sted på tre dager for jenta vår tar en tablettkur som gjør at hun må være i nærhet av do. Noen som har gode tips til opplevelser innenfor egen tomtegrense?  Anonymkode: ce261...633
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: De dagene hvor man liksom ikke kommer igang, og hvor morgen blir til kveld uten at man har opplevd noe.. Fem uker hjemmeferie.. det gar ikke vært bare enkelt. Vi har hatt utflukter hver dag - større og mindre- men så har vi disse dagene her da.. 😱 Kan ikke dra noe sted på tre dager for jenta vår tar en tablettkur som gjør at hun må være i nærhet av do. Noen som har gode tips til opplevelser innenfor egen tomtegrense?  Anonymkode: ce261...633 Utnytt situasjonen til rundvask av huset og opprydning i hagen. Hver gang noensier de kjeder seg får de en støvklut eller en løvetannstikker. Etter 10 minutter har de nok akrivisert seg selv og du får vaske i fred. Anonymkode: 12e3e...f5f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Utnytt situasjonen til rundvask av huset og opprydning i hagen. Hver gang noensier de kjeder seg får de en støvklut eller en løvetannstikker. Etter 10 minutter har de nok akrivisert seg selv og du får vaske i fred. Anonymkode: 12e3e...f5f Dette var et fornuftig svar.. og jeg kjenner at jeg blir litt kvalm.. Du har rett, jeg får vel bare gå i gang, gud vet det er nok å ta tak i  HI Anonymkode: ce261...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå