Gå til innhold

Dere som er mye hjemme i ferien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere?

Vi har vært borte i 6 dager, ellers vært hjemme..Har vært fint vær så har vært mye på stranda ☀️ Nå har minste ødelagt beinet sitt, ett stort kutt som måtte sys, og det er litt vondt så nå slapper vi av hjemme..Tenkte å ta noen dagsturer når hun klarer å gå litt på beinet...

Vi har 3 barn på 6, 11 og 13 år..De syns det er helt greit å være hjemme og pusle med sitt og gjøre ting i eget tempo..Selv om  vi foreslår å gjøre noe så vil ofte de 2 eldste være igjen hjemme..

Anonymkode: 55605...ce3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør ikke så mye egentlig. Er hyggelig å være hjemme og ha tid til å leke med egne leker og tegne/bake/perle osv. Noen turer på stranda ble det før jeg fødte, ellers har vi vært på små utflukter i nærmiljøet. 

Skrevet
2 timer siden, Optatium skrev:

Vi gjør ikke så mye egentlig. Er hyggelig å være hjemme og ha tid til å leke med egne leker og tegne/bake/perle osv. Noen turer på stranda ble det før jeg fødte, ellers har vi vært på små utflukter i nærmiljøet. 

Høres deilig ut 😊

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres deilig ut 😊

Vi syns det er veldig godt i alle fall☺️

Skrevet

Har basseng i hagen (satt opp og fylte opp før vanningsforbudet, altså), så vi legger ut tepper og håndklær på plenen på formiddagen og holder oss der til sen ettermiddag/tidlig kveld. Bader, spiser litt, spiller hagespill, kortspill, maler litt osv. Tar noen turer ned til sentrum her og kjøper is, sykler litt, har besøk av sønnens kompiser.. alt er helt i vårt eget tempo! Sene morgener og sene kvelder, er helt nydelig.

Er bare meg og sønnen på 7, og vi koser oss helt ekstremt mye! Gruer meg til skolen starter igjen. 

Anonymkode: a844c...87b

Skrevet

Gud så deilig det er å bære være hjemme:)

Anonymkode: 2f144...24a

Skrevet

Samme her. Tre uker hjemme og en uke i Danmark. Fire og åtte år. Vært mye på stranda hjemme, vært i en park. Badet hjemme og vannspreder i hagen. Vi har kost oss masse. Jeg trives godt hjemme. Men vi har stor hage med basseng og masse lekeapparater. Ungene har masse å gjøre utenfor hagedøra. Hadde jeg bodd i leilighet så hadde det vært mer stress for da må man pakke med seg masse og reise ut hver dag. 

Anonymkode: 696cd...5a9

Skrevet

Vi har hatt en uke på camping, og to uker hjemme. Vi leser bøker og blader, spiller spill, reiser og bader, turner og spiller ball, går på turer, har besøk, sover på verandaen... Beste ferien er hjemmeferie!!! Ungene er 7, 10 og 12 år.. 

Anonymkode: d52cc...3dc

Skrevet

Godt å høre at det er flere som koser seg hjemme ☀️ Vi har hatt 3 uker ferie nå og har vært 5 dager på ferie, 5 dager på stranda ( ikke hele dager men noen timer iallefall) , 1 tur på kjøpesenter her og 1 tur til Sverige, og resten hjemme ☀️ Nå har minste gått badeforbud pga hun har sydd i foten, så da blir det mere hjemmetid på henne, mens en av oss blir med de 2 eldste på stranda de dagene vi ikke har planer...Må er det spådd regn i 3 dager så da blir det vel til at vi gjør litt innendørs av husarbeid..Neste uke blir det iallefall Hunderfossen samt en dagstur til...Resten blir nok oppladning til jobb igjen!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...