Gå til innhold

Går det an med dus rosa sko og veske til sort kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått litt motvilje mot å kjøpe kjolen jeg har kjøpt i bryllup i helga. Vurderer ny. Jeg er tjukk.

Anonymkode: bd29b...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dus rosa går fint til svart det.. Men svart i bryllup er jo egentlig ganske fyfy. 

Anonymkode: 7ba24...5a1

Skrevet

Nydelig!

Anonymkode: 22bb3...081

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dus rosa går fint til svart det.. Men svart i bryllup er jo egentlig ganske fyfy. 

Uenig så lenge tilbehøret fresher opp slik at det sorte ikke gjør det så dystert. 

Anonymkode: 6d167...157

Skrevet

Det blir kjempefint og sort er lov i bryllup! 😊

Skrevet

Takk, da må jeg ut og se om jeg finner noe i morgen👍 Har ikke akkurat god tid. Bryllupet er i helga🙈

Anonymkode: bd29b...4f6

Skrevet

Jeg syns egentlig ikke det er så fint dersom kjolen er ensfarget sort. Går fint om den feks han noen blomster i rosa slik at fargen tas opp. Ensfarget, svart kjole er ikke bryllupsantrekk syns jeg.

Anonymkode: b18b5...1ba

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tull. Bare bridezillas som tar de tullete kjolereglene alvorlig. Greit å unngå hvitt, bruden kan få skille seg ut, men ellers synes normale mennesker at sort, rødt og whatever (gult? grønt?) er helt greit. Kunne ikke brydd meg mindre om hvilken farge gjestene hadde på kjolene i mitt bryllup!

Anonymkode: 1fcd6...2aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...