Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Hva bør/må vi ta med? Av klær, og andre ting? Trenger vi bukse og genser? Vi er meg og to barn på 8 og 4 år. Anonymkode: 940cd...439
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Vi skal være 1 uke. HI Anonymkode: 940cd...439
Blondzilla Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 Nei, du trenger bare lette sommerklær. Pleier å være svært varmt på den tiden. Ellers trenger du ikke noe spes. Ville tatt med solkrem så man slipper å måtte finne det første dagen.
inchi Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 Jeg ville tatt med en cardigan eller annen langermet overdel, kan være godt å ha over en kjole på kveldstid f.eks. Vi kom akkurat hjem derifra nå, og både jeg og datteren brukte cardigan flere av kveldene. Det er ikke så varmt på GC, 24-27 grader lå det på i de 14 dagene vi har vært der. Og det kan være litt vind. Ingen av oss brukte bukse. Hvor på GC skal dere? Noen steder er det mer vind enn andre steder, og det påvirker jo hvor varmt det føles. Tar også alltid med solkrem hjemmefra. Lette sommerklær, badetøy, litt penere tøy til middag på kvelden, solhatt/caps og toalettsaker. Vi har små barn, så hadde med baderinger, armringer og badeleker hjemmefra, men det får man kjøpt overalt dersom man ikke ønsker å dra det med hjemmefra. Ellers er det ingenting spesielt dere trenger. God tur!!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 August er vel den varmeste måneden i året der nede, særlig om du skal et sted med lite vind. Så nei, du trenger ikke bukse. Du kan ta med en liten cardigan i tilfelle, men det skal ekstremvær til for at du trenger det Ellers trenger du bare badetøy, solkrem, badesko (det kan være vannvittig varmt i sanden), lett sommertøy og lette sko til middager o.l. Anonymkode: 18d92...912
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #6 Skrevet 25. juli 2018 8 timer siden, inchi skrev: Jeg ville tatt med en cardigan eller annen langermet overdel, kan være godt å ha over en kjole på kveldstid f.eks. Vi kom akkurat hjem derifra nå, og både jeg og datteren brukte cardigan flere av kveldene. Det er ikke så varmt på GC, 24-27 grader lå det på i de 14 dagene vi har vært der. Og det kan være litt vind. Ingen av oss brukte bukse. Hvor på GC skal dere? Noen steder er det mer vind enn andre steder, og det påvirker jo hvor varmt det føles. Tar også alltid med solkrem hjemmefra. Lette sommerklær, badetøy, litt penere tøy til middag på kvelden, solhatt/caps og toalettsaker. Vi har små barn, så hadde med baderinger, armringer og badeleker hjemmefra, men det får man kjøpt overalt dersom man ikke ønsker å dra det med hjemmefra. Ellers er det ingenting spesielt dere trenger. God tur!! Vi skal til sunwing Arguineguin. Vet ikke hvor på gran Canaria det er?🙈 HI Anonymkode: 940cd...439
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 Jeg lar alltid barna reise i lette sommerbukser og en pen genser, gjerne genser-jakke. Synes ofte det kan bli litt kaldt på flyet. Tar med shorts i sekken inn på flyet. Pakker kun shorts og t-skjorte til dem utover det. Til meg selv har jeg kun med en halvpyntet blazer som passer til kjoler og skjørt. Brukte den en kveld da kjolen var veldig åpen i ryggen. Har du små barn som legger seg tidlig trenger du ikke ekstra klær i form av jakker/bukser. Mine er litt større og legger seg gjerne kl 23. De brukte genser 2-3 kvelder. Ellers pakker jeg to par sko, joggesko og sandaler. Har alltid med et lite reiseapotek, solkrem og en stor strandveske. Kom akkurat hjem fra en annen kanariøy. God tur! Anonymkode: 66ebe...754
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #8 Skrevet 25. juli 2018 Masse, masse kluter. Anonymkode: da5d3...225
Nyttårs barn Skrevet 25. juli 2018 #9 Skrevet 25. juli 2018 Du kan ta med en langermet genser/lett jakke til bruk på fly og sene kvelder. Ellers trenger du sommerklær kun.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #10 Skrevet 25. juli 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Masse, masse kluter. Anonymkode: da5d3...225 Kluter? HI Anonymkode: 940cd...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå