Gå til innhold

Flere som ikke liker fisk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser det når vi har det, men det vokser i munnen min, kjenner på en kvalme. Spiser mindre enn hvis vi har noe annet. Sier til barna at det er godt, men jeg brekker meg. Det gjelder det meste av fisk, kan klare stekt sei med sånn kavring, most i poteter..hehe..liker ikke lukta heller.

Flere?

Anonymkode: dd4ed...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen fiskespiser, men god, godt tilberedt laks, samt fjellørret, er godt. Rød fisk må det være. 

Anonymkode: 7e378...f6d

Skrevet

Kan ikke fordra sjømat. Det lukter ekkelt, fæl konsistens og ikke noe av det smaker godt. Heldigvis trenger jeg ikke lyve til noen om at jeg liker det 😅

Anonymkode: cc455...0e7

Skrevet

Elsker laks, ørret og reker. Stekt makrell er også nydelig.

Ikke glad i krabber/kreps

Anonymkode: 6d759...465

Skrevet

Laks er det værste her, klarer ikke lukta..hehe..må juge litt for at barna ikke skal mislike det, de følger gjerne mor har jeg skjønt, og det vil være teit å lage egen middag til meg. Og så tenker jeg at det er viktig at de får i seg fisk.

Kan ikke fordra krabbe osv heller..hehe..

Hi

Anonymkode: dd4ed...e92

Skrevet

Liker ikke noe sjømat jeg har smakt. Lukten av kokt torsk er det verste.. Ingen av oss her spiser sjømat. 

Anonymkode: 7c75e...885

Skrevet

Jeg likte laks før, men ikke nå lengre. Har nylig skjønt at det er fordi før fikk jeg fersk villaks av min bestefar, mensnå er det eneste jeg har tilgang til oppdrettslaks i butikkene. Så jeg spiser heller ørret og kveite som fet fisk nå. 

 

Anonymkode: b3419...2ad

Skrevet

Jeg er glad i ørret, reker og kreps, spiser og laks og pangasiusfilet. Klarer ikke torsk, lukten av kokt torsk får meg til å brekke meg

Anonymkode: a5734...36c

Skrevet

Elsker alt (nesten) av fisk og skalldyr. Kunne spist det hver dag. Men det var kanskje ikke det du spurte om 😂

Anonymkode: c5fe0...942

Skrevet

Er akkurat som deg..

Anonymkode: 2b75c...879

Skrevet

Likte det før, men etterhvert har jeg begynt å mislike det mer og mer. Får det ned, men velger helst noe annet. Skalldyr derimot! 😍

Anonymkode: f0cd6...350

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spiser det når vi har det, men det vokser i munnen min, kjenner på en kvalme. Spiser mindre enn hvis vi har noe annet. Sier til barna at det er godt, men jeg brekker meg. Det gjelder det meste av fisk, kan klare stekt sei med sånn kavring, most i poteter..hehe..liker ikke lukta heller.

Flere?

Anonymkode: dd4ed...e92

Har det på akkurat samme måte. Pleier alltid å lage saus til når vi har fisk, så moser jeg fisken i masse saus, potet og grønnsaker. Kamuflerer smaken ganske bra sånn at jeg klarer å spise akkurat så mye at barna ikke reagerer. ;)

Anonymkode: 80817...e7a

Skrevet

Jeg kunne ønske jeg likte det samt skalldyr, men klarer det ikke. Lukta og konsistensen er det noe galt med.  Brekker meg med engang. Kan til nød spise en skive med noen få reker på. 

Sønnen min elsker fisk og skalldyr så sender han ofte på besøk til familie for å spise det. 

Anonymkode: 5af5d...112

Skrevet

Får spader av voksne folk som "ikke liker" vanlig mat. 

Anonymkode: f2888...d5c

Skrevet

Er ikke noe glad i fisk eller sjømat. Laks går greit, samme med ørret. Og kan spise fiskepinner og god gammeldags fiskegrateng fra findus 😉 Fikk fersk varmrøkt makrell en gang, det var veldig godt. Og spiser makrell i tomat og tunfisk. Prøver å ha fiskemiddag 1 gang i uka, men på mystisk vis er det ofte når jeg jobber seint gitt 🙈 Mannen liker fisk da, så ikke så dårlig samvittighet for at han må ta den middagen.

Anonymkode: abf77...b31

Skrevet

Jeg var slik før. Lærte meg å like det.

Anonymkode: 0418e...eff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...