Gå til innhold

Hva kjøper dere til barnehagestart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 3,5 år starter i ny barnehage til høsten. Hva kjøper dere inn til nytt barnehageår?

Anonymkode: f9239...eb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh....ikke noe?

Anonymkode: c2931...e96

Skrevet

Siden de ikke trenger nye klær, regntøy, sko eller liknende kjøper jeg ingenting. En ny solkrem bare 😂

Anonymkode: 5866f...8bb

Skrevet

Det er ikke så mye de trenger annet enn ting de likevell har hjemme. Jeg regner med at hun har klær, sko øl.

Ellers trenger de noen steder drikkeflaske og matboks +en liten sekk hun kan bære selv på tur. Som regel må de ha tøfler eller innesko. Sansynlig vis får dere en liste før hun starter hvis hun trenger noe spessielt.

Anonymkode: 42d64...cb0

Skrevet

Ingenting.

Anonymkode: e63b8...539

Skrevet

Kommer jo litt an på hva de allerede har, mine begynte ikke i bhg før de var 2 år og da hadde de allerede det meste. Det som trengs til oppstart i august er: En liten sekk som sitter godt (mulig at ikke alle trenger egen sekk i starten, men uansett greit å ha), matboks, drikkeflaske, regntøy og støvler, joggesko, innesko/tøfler/sandaler (jeg har best erfaring med sandaler og sånne tøffelsokker), solhatt og en vindjakke. Sjekk med bhg om dere trenger sovevogn eller ikke. Navnelapper og klesmerketusj er lurt å kjøpe, sett navn på alt. I barnehagen må barnet ha liggende litt skiftetøy. Etterhvert som det blir kjøligere fyller du på med lue, ullklær, dress osv, men trenger ikke å ha dette klart til bhg starten.

Anonymkode: df28b...5e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...