oslofrk Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Hei! Jeg har bestemt at vi skal få katt. Hva bør jeg tenke på og hva trenger vi av utstyr?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Kattedo, matskål, vannskål, litt leker, bur og kanskje en seng eller teppe. Tenk gjennom kastrering, chipping og vaksinering. Katter har ikke fullt utviklet retningssans før 8-12 mnd så de bør være inne til da etter min mening men vet mange er uenige med meg i det. Kattunger trenger mye aktivisering og sosialisering men de er herlige Anonymkode: 565f8...6c8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 Gi ormekur og flåttmiddel (i flåttområder)regelmessig. Ha den til helsesjekk med vaksinering 1 gang i året. Steriliser/kastrer den før den får gå ut på egenhånd. Sjekk om forsikring kan være greit. Chip den. Du trenger ikke så mye utstyr - skåler til mat og vann - du kan godt bruke noe du allerede har. Min hadde stålskåler som sto i stativ litt over bakken - soveplass, du kan kjøpe egen seng/hule, men det funker fint med noen tepper som du allerede har, som den kan krølle seg godt inn i. Anbefaler ikke fleece for det er noe herk å få hår av - noe å leke/aktivisere med - reisebur som kan brukes når dere skal kjøre - anbefaler å ha flåttpinsett hvis dere bor i et område med mye flått - dokasse hvis det er aktuelt - en plass som den får ligge i fred Noen katter liker kattestativ så de kommer litt opp i høyden, min ville ikke se på sitt engang 😆 Det er absolutt ikke noe man må ha, men kan være gøy for katten. Anonymkode: 129fd...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå