Gå til innhold

Hmmm...mange tegn på graviditet


kreps1983

Anbefalte innlegg

Hei! 

Trodde ikke jeg skulle inn på gravidforum gitt😯 tenker enda at: joda, mensen kommer nok...snart🤭 

ut fra kalkulator er jeg 4+2 uker gravid...har hatt smerter nede i rygg og nederst i magen i en uke nå. Ser idag at blodårer i brystene er kommet frem...og idag kom også kvalmen😳 og ja, mensen skulle kommet for 5-6dager siden. 

Som dere sikkert skjønner er ikke dette planlagt, gått på samme prev i mange år...men jeg ser jo nå at jeg bør komme meg på apoteket og kjøpe test...😳😳 jøss...tenke seg til 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! 💕 Din første?

Jeg ble like tatt på senga som deg høres det ut som. (Oj, ordspill🙈) Men fått noen uker til å fordøye nå. 8+0. Bra at et svangerskap er såpass langt, slik at en får summet seg og slått på alle de riktige følelsene innen baby kommer. Dette er mitt 3. barn og sånn praktisk sett passer det max dårlig å få en til nå, men... det BLIR jo gulle godt til slutt 🧡💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2018 den 17.12, Vanilje:) skrev:

Gratulerer! 💕 Din første?

Jeg ble like tatt på senga som deg høres det ut som. (Oj, ordspill🙈) Men fått noen uker til å fordøye nå. 8+0. Bra at et svangerskap er såpass langt, slik at en får summet seg og slått på alle de riktige følelsene innen baby kommer. Dette er mitt 3. barn og sånn praktisk sett passer det max dårlig å få en til nå, men... det BLIR jo gulle godt til slutt 🧡💛

Hei! Nei det vil bli min nr 2, men førstemann er 14,5år så føles som å starte på nytt ja😂

tok en test fredag - det som var dumt var at denne tok jeg midt på dagen etter å ha drukket masse vann i varmen🙄 tenkte meg ikke om...så nå tenker jeg, var den negativ eller bør jeg teste en gang til. Symptomene er fortsatt der og ikke fått mens, som skulle kommet for godt over en uke siden nå...magen er så oppblåst, klarer ikke holde den inne liksom heller😂 men tenker jeg kjøper en ny test idag og tester imorgen tidlig, slik man skal. Er den negativ så er det nok kroppen min som lurer meg denne gangen😊 men da håper jeg mens kommer snart, hvis ikke må jeg nok oppsøke lege etterhvert - alltid hatt regelmessig syklus, bare +\- 2 dager...

 

Endret av kreps1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 30.7.2018 den 12.16, kreps1983 skrev:

Hei! Nei det vil bli min nr 2, men førstemann er 14,5år så føles som å starte på nytt ja😂

tok en test fredag - det som var dumt var at denne tok jeg midt på dagen etter å ha drukket masse vann i varmen🙄 tenkte meg ikke om...så nå tenker jeg, var den negativ eller bør jeg teste en gang til. Symptomene er fortsatt der og ikke fått mens, som skulle kommet for godt over en uke siden nå...magen er så oppblåst, klarer ikke holde den inne liksom heller😂 men tenker jeg kjøper en ny test idag og tester imorgen tidlig, slik man skal. Er den negativ så er det nok kroppen min som lurer meg denne gangen😊 men da håper jeg mens kommer snart, hvis ikke må jeg nok oppsøke lege etterhvert - alltid hatt regelmessig syklus, bare +\- 2 dager...

 

Hva viste testen?? 🤩

Har ei på 12 år og en på 11 mnd, så jeg kjenner igjen følelsen av å begynne på nytt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Vanilje:) skrev:

Hva viste testen?? 🤩

Har ei på 12 år og en på 11 mnd, så jeg kjenner igjen følelsen av å begynne på nytt 😅

Testet med CB forrige onsdag som viste 1-2uker😊😊 Kjøpte en digital RFSU igår og den var defekt😜 gir opp og venter bare til legetimen mandag. Ingen mens enda, kvalm, svimmel og en luktesans av en annen dimensjon😂 

alle tegn sier gravid, men fikk en negativ test forrige fredag så den la en demper på hele greia...derfor jeg testet på nytt igår, men når den var defekt orker jeg ikke mer tester. 

A50B1AF7-E1AF-46A1-925F-73DDEAF483CB.jpeg

57EC3F9F-259D-49E6-8BD6-225FDFCABA97.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...