Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For barn/unge, begge kjønn, i alderen 3-13 år. Er det kjipe eller bra julegaver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Totalt ubrukelig som brukssekker, hvis det er Kånken det er snakk om. Har kun tynne reimer som seler. Fine å se på, ja, men reimene vil gnage seg langt ned i skuldrene hvis du har mer enn én kilo i sekken.

Anonymkode: c54e8...cbb

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Totalt ubrukelig som brukssekker, hvis det er Kånken det er snakk om. Har kun tynne reimer som seler. Fine å se på, ja, men reimene vil gnage seg langt ned i skuldrene hvis du har mer enn én kilo i sekken.

Er jo ikkje meiniga at du skal bruke dei på fjelltur. Eg har sånn til meg sjølv og brukar den mykje, syns det hadde vore ei aldeles strålande gåve til ungane her i huset. 

Skrevet
1 minutt siden, Syngensang skrev:

Er jo ikkje meiniga at du skal bruke dei på fjelltur. Eg har sånn til meg sjølv og brukar den mykje, syns det hadde vore ei aldeles strålande gåve til ungane her i huset. 

Hva bruker du den til?

Som skolesekk passer den ikke, skolebøker veier en del og hvis barnet går til og fra skolen, vil skuldrene få merke det.

Som sekk til meg på jobb går det veldig fint, men jeg går jo bare fra parkeringsplassen og inn på jobben. 

Den passer til bruk mellom bil og arbeidsplass, for rusling i byen med en ekstra jakke og vannflaska i, og som sekk til klær og utstyr mellom hjem og barnehage. Ellers ser jeg ikke helt bruksområdet? 

Skrevet

Jeg ser på den sekken som en «veske» jeg da. Litt kulere å dra med enn Tine fotballryggsekken etc, om man skal på noe litt mer «siviliserte aktiviteter» enn fotballbanen, fjelltur osv 😊

Skrevet

Brukt den til barnehagesekk, som sekk til å pakke truse og pysjamas og tannkost når dei skal på overnatting til besteforeldre, som eigen sekk med vannflaske ol når vi skal på bytur. Her kunne vi nok brukt den store versjonen som skulesekk òg, men her er skuleskyss så ungane går ikkje langt med den. 

Skrevet
10 minutter siden, Strøken skrev:

Jeg ser på den sekken som en «veske» jeg da. Litt kulere å dra med enn Tine fotballryggsekken etc, om man skal på noe litt mer «siviliserte aktiviteter» enn fotballbanen, fjelltur osv 😊

8 minutter siden, Syngensang skrev:

Brukt den til barnehagesekk, som sekk til å pakke truse og pysjamas og tannkost når dei skal på overnatting til besteforeldre, som eigen sekk med vannflaske ol når vi skal på bytur. Her kunne vi nok brukt den store versjonen som skulesekk òg, men her er skuleskyss så ungane går ikkje langt med den. 

Her kom det gode beskrivelser av bruksområder! Disse er jeg enig i, og jeg synes også sekken er litt fin, men tenkte ikke helt over når man bruker en slik. Mitt første svar er nok også noe farget av at jeg som barn hadde dårlige skolesekker og med gru husker hvor vondt det gjorde i skuldrene. Skoleveien var 3 km. 

Skrevet

Barnehagen vår vil ikke at barna har disse som tursekk. 

Anonymkode: d87f2...5a1

Skrevet

Det er jo en sekk til fritidsbruk, byturer o.l. Man kan ikke ha de som tursekk, ikke i barnehagen og ikke ellers.

Mine jenter hadde sikkert satt pris på det, men guttene hadde nok ikke brukt dem. De har andre sekker, og for dem er kneppingen over brystet viktig fordi de da er bedre å sykle med. De er eldre da, og for tenåringsgutter tror jeg neppe fjellreven er greia....

Anonymkode: 741ff...ea8

Skrevet

Min gutt på 12 år velger alltid fjellreven, selv om vi har mange sekker å velge mellom. Jeg bruker den alltid som håndbagasje på fly og dersom jeg bare skal overnatte en natt. Så ja, supre gaver!

Anonymkode: bd189...40b

Skrevet

Det er faktisk en helt grei gave.

Sekker pakkes ikke alltid til randen, det finnes andre sekker til slikt bruk.

Anonymkode: 42700...35e

Skrevet

Helt ok til skolesekk hvis du velger den typen med pc-lomme og polstrede skuldorremmer. Min har den og fant ut at det var den som satt best på skuldrene etter å ha prøvd gjennom hele utvalget av skolesekker til Beckmann, Bergans etc. Eneste mitt barn savner, er brystrem. Magebelte på tidligere sekker ble uansett aldri brukt. Fin gave hvis du velger den med polstrede skulderremmer.

Anonymkode: 41142...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...