Gå til innhold

Søren IKEA! De sa alt var med, skruer og sengebunn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tror jeg alt er der. Sitter på hytta nå og ingen sengebunn. Bare  to syltynne stenger som skal bevare samme bredde på midten som på endene. Hva pokker legger de i sengebunn når det ikke er noe å legge madrassen på?😠

Anonymkode: 4b8c4...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva heter sengen du har kjøpt? 

Anonymkode: ebabe...f45

Skrevet

Kanskje sengebotnen låg i ein eigen pakke. Ilag med resten av senga, men i ein eigen pakka. Altså at du skulle tatt med deg to pakkar istaden for ein? Den feilen har iallfall eg gjort. 

Skrevet
55 minutter siden, Syngensang skrev:

Kanskje sengebotnen låg i ein eigen pakke. Ilag med resten av senga, men i ein eigen pakka. Altså at du skulle tatt med deg to pakkar istaden for ein? Den feilen har iallfall eg gjort. 

Jeg tenkte på det samme som deg. Ikea har det med å dele opp ting. Når de leverte sengen min, så hadde de glemt en pakke som det skulle være en slags heiseanordning oppi. 

Anonymkode: 9596f...c80

Skrevet

Hemnes. Vanlig engeltseng. De la alle pakkene (2) på ei tralle til meg. Ser på nett at bunnen er tilleggsstemmer du må kjøpe. Så dama i utleveringen har opplyst feil😭

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hemnes. Vanlig engeltseng. De la alle pakkene (2) på ei tralle til meg. Ser på nett at bunnen er tilleggsstemmer du må kjøpe. Så dama i utleveringen har opplyst feil😭

Det er surt, da hadde jeg blitt en smule grinete

Anonymkode: 9596f...c80

Skrevet

Det er vanlig det. Sengebunn må alltid kjøpes utenom.

Anonymkode: 6f1bd...a09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...