Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Da tror jeg alt er der. Sitter på hytta nå og ingen sengebunn. Bare to syltynne stenger som skal bevare samme bredde på midten som på endene. Hva pokker legger de i sengebunn når det ikke er noe å legge madrassen på?😠 Anonymkode: 4b8c4...5d8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Hva heter sengen du har kjøpt? Anonymkode: ebabe...f45
Syngensang Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 Kanskje sengebotnen låg i ein eigen pakke. Ilag med resten av senga, men i ein eigen pakka. Altså at du skulle tatt med deg to pakkar istaden for ein? Den feilen har iallfall eg gjort.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 55 minutter siden, Syngensang skrev: Kanskje sengebotnen låg i ein eigen pakke. Ilag med resten av senga, men i ein eigen pakka. Altså at du skulle tatt med deg to pakkar istaden for ein? Den feilen har iallfall eg gjort. Jeg tenkte på det samme som deg. Ikea har det med å dele opp ting. Når de leverte sengen min, så hadde de glemt en pakke som det skulle være en slags heiseanordning oppi. Anonymkode: 9596f...c80
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 Hemnes. Vanlig engeltseng. De la alle pakkene (2) på ei tralle til meg. Ser på nett at bunnen er tilleggsstemmer du må kjøpe. Så dama i utleveringen har opplyst feil😭 Anonymkode: 4b8c4...5d8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hemnes. Vanlig engeltseng. De la alle pakkene (2) på ei tralle til meg. Ser på nett at bunnen er tilleggsstemmer du må kjøpe. Så dama i utleveringen har opplyst feil😭 Anonymkode: 4b8c4...5d8 Det er surt, da hadde jeg blitt en smule grinete Anonymkode: 9596f...c80
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 Det er vanlig det. Sengebunn må alltid kjøpes utenom. Anonymkode: 6f1bd...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå