Gå til innhold

En mann som sender meldinger til andre jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skriver klem på slutten.Når jeg spurte hvorfor gjør du sånn så sa han ,vet ikke.Hva tenker dere om sånt.Vi har vært litt sammen.

Anonymkode: 53a17...599

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var på ett kristent arrangement og spurte om nr hennes.Np hadde han skrevet til henne.Hva er greia?

Skrevet

Er dere kjærester? Hvis ikke er er vel greia at han ønsker seg en?

Anonymkode: e7266...436

Skrevet

Jeg har bare en følelse av at han alltid er på jakt.Han var en skikkelig horebukk før han ble frelst.Og han har slått opp i bibelen at det er meg han skal gifte seg med. Men vi har ikke gjort noe.for han kan ikke det fordi han er veldig religiøs.Også sender han melding til ei han traff og skrev klem på slutten.og skrev til henne .les kori.10- feks i bibelen.og prater om frisøren som klippet han som var gift med en eldre mann.Hvorfor er alle andre så viktig? Eller overreagerer jeg?

Skrevet

Frelste horebukker er det all grunn til å være litt obs på, ja;-) Lykke til.

Anonymkode: e7266...436

Skrevet

Hvor gammel er dere?

Anonymkode: 60643...2ce

Skrevet

Frelst horebukk som har slått opp i bibelen at han skal gifte seg med deg samtidig som tekster fremmede jenter og skriver klem. Sa bibelen at du skulle gifte deg med han og eller? Varsellampene blinker ganske kraftig.

Anonymkode: 09cc1...743

Skrevet

Jeg er ganske usikker på han.Men samtidig liker jeg han.Men føler ikke jeg kan stole på han.Han gjør meg usikker. Han sier han liker meg men vil ta det rolig.Ingen ting kan skje før vi er gift.For det står i bibelen.Du skal ikke drive hor utenfor ekteskap.Men føler meg så lite viktig. Han vil liksom ha alle andre føler jeg.

Skrevet

Er det vanlig å være så opptatt av alle andre kvinner/jenter.? 

Skrevet

Jeg tror at du skal kutte ut denne 'mannen' ganske umiddelbart. Han høres ikke helt god ut, for å si det som det er. 

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 9e4d2...e3d

Skrevet

Han er over 40 ..Du sier han ikke høres god ut.På hvilken måter?

Skrevet

Det første varseltegnet er at han er religiøs. Det andre at han tekster med andre jenter. Hvorfor gidder du bruke tid og energi på dette mennesket?

Anonymkode: d9834...dd4

Skrevet

Å skrive klem er det samme som å dele dem ut. Utroskap av verste sort. Du gir sikkert ikke klemmer heller. 

Anonymkode: 9df3e...29d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er over 40 ..Du sier han ikke høres god ut.På hvilken måter?

Er du kristen selv?

Folk som ser lyset i voksen alder, gjerne etter selv å ha levd svært utagerende, kan ofte bli svært regide og konservative. 

Han sier at han har lest i bibelen at han skal gifte seg med deg (?), men viser deg lite oppmerksomhet. Det høres ikke helt sunt ut. 

Skrevet

Så lenge du føler at alle andre er viktigare for han enn du er skal du ikkje gifte deg med han. Uansett kva han skriv i tekstmeldingar. Det er han som skal bestemme kven han skal gifte seg med og ikkje bibelen. 

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har bare en følelse av at han alltid er på jakt.Han var en skikkelig horebukk før han ble frelst.Og han har slått opp i bibelen at det er meg han skal gifte seg med. Men vi har ikke gjort noe.for han kan ikke det fordi han er veldig religiøs.Også sender han melding til ei han traff og skrev klem på slutten.og skrev til henne .les kori.10- feks i bibelen.og prater om frisøren som klippet han som var gift med en eldre mann.Hvorfor er alle andre så viktig? Eller overreagerer jeg?

Jeg ville aldri blitt sammen med deg, i hvertfall. Du kaller fyren horebukk og tror på frelse?

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du kristen selv?

Folk som ser lyset i voksen alder, gjerne etter selv å ha levd svært utagerende, kan ofte bli svært regide og konservative. 

Han sier at han har lest i bibelen at han skal gifte seg med deg (?), men viser deg lite oppmerksomhet. Det høres ikke helt sunt ut. 

Folk som ser lyset uansett alder er det grunn til å mistro. 

Skrevet

Ja horebukk var stygt sagt.Beklager.Men han har virkelig vært veldig løs på tråden.

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja horebukk var stygt sagt.Beklager.Men han har virkelig vært veldig løs på tråden.

Og da tror du at denne plutselige frelsen forandrer det faktum at han er en rundbrenner?  Du stoler ikke på ham, så da er vel egentlig saken opp og avgjort. 

Anonymkode: 42d3f...eed

Skrevet

Selv om han er blitt frelst så betyr ikke det at dermed ikke er kåt lengre... Hadde ikke stolt 2 sekunder på han der. 

Skrevet

Dette er en grei huskeregel synes jeg: Det du ser er det du får.

Folk forandrer seg ikke, og når du blir usikker og lei deg pga oppførselen hans nå, så er det slik det vil bli i fremtiden også. Hvis du velger denne mannen. Det største varselsignalet er at han overhodet ikke viser noen interesse for å ta vare på deg og dine følelser oppi dette. Han trekker på skuldrene og sier "vet ikke". Han gidder ikke forsøke å unnskylde seg eller forstå deg.

Så valget ditt er enkelt: Velger du ham, er det dette du får. Et liv i usikkerhet med en mann som konstant er på jakt etter andre kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...