Gå til innhold

Uteblitt mens, dag 50

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er dag 50 etter sist mens, og forrige mens var hele 7 dager lang, mot vanlige 3-4 dager. Jeg har ujevne sykluser, men lengste syklus tidligere var 30 dager - forrige var 19 dager. Tok en test for en uke siden og den var negativ. Vi har ikke hatt sex siden forrige mens og da vi sist hadde sex brukte vi kondom, så jeg skjønner ingenting... hva skjer? Jeg bruker «Clue» for å tracke mens. Hadde masse mensmurriger da jeg forventet mens, og følte meg ekstremt oppblåst, men ingenting nå lengre. Første ledige time hos legen er i begynnelsen av august... Har barn fra før og er 42 år gammel. 

Anonymkode: 1b7c1...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Join the club. Er over 60 dager siden forrige  gang, men stresser ikke. Det går naturlig mer ustabilt når man nærmer seg overgangsalderen. Ikke unormalt at blødningene blir sterkere for en stund før de blir helt borte. 

Anonymkode: f67ab...649

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

I dag er dag 50 etter sist mens, og forrige mens var hele 7 dager lang, mot vanlige 3-4 dager. Jeg har ujevne sykluser, men lengste syklus tidligere var 30 dager - forrige var 19 dager. Tok en test for en uke siden og den var negativ. Vi har ikke hatt sex siden forrige mens og da vi sist hadde sex brukte vi kondom, så jeg skjønner ingenting... hva skjer? Jeg bruker «Clue» for å tracke mens. Hadde masse mensmurriger da jeg forventet mens, og følte meg ekstremt oppblåst, men ingenting nå lengre. Første ledige time hos legen er i begynnelsen av august... Har barn fra før og er 42 år gammel. 

Anonymkode: 1b7c1...bcf

Tidlig klimakterium

Anonymkode: b6bbc...8f0

Skrevet

Du har ikke hatt eggløsning og da får du ikke mens 

Anonymkode: dc279...dcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...