Gå til innhold

Ensom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere ensomme og super sjernerte mennesker som gråter lett når folk sier noe som får deg til å tenke på at folk ikke liker deg?

Hele livet har jeg isolert meg mer og mer og når jeg får motgang så føler jeg bare meg så trist og deprimert. Flere sier gjerne, trenger alle å like deg? Ja, jeg føler det, særlig når jeg hele livet har minst en som ikke liker meg, men som jeg må omgås med. Jeg hater meg selv fordi jeg er så lett å ikke like. 

Anonymkode: 43473...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle må nok omgås med minst en som ikke liker en? Ihvertfall noen sider av en? Forsøk å tenke positive tanker om deg selv og fokuser på dine gode sider, så er du bedre rustet til å takle de som ikke liker deg.

Anonymkode: 7ea43...a59

Skrevet

Er det én som ikke liker deg?!?!! Jeg antar at det er fler som ikke liker meg uten at det plager meg voldsomt.

Er man svært sjenert vil det jo være vanskelig å bli kjent med deg. Man får ikke fisk om man ikke kaster ut snøret og man får ikke venner om man ikke tar en sjanse og byr på seg selv.

Anonymkode: 123d0...af3

Skrevet

Det blir ofte bedre med årene! Var mye mer nærtagende før, men lever nå godt med at ikke alle liker meg. Har fått trua på at de fleste liker meg, så lenge jeg følger "kardemommeloven". Og det er bra nok! Stor klem fra meg.

Anonymkode: 6c977...c83

Skrevet

Hvorfor skal alle like deg?

For meg er det viktig å ha gode verdier, å være et godt menneske og å stå for det jeg tror på. Det er ikke viktig å bli likt av alle, spesielt ikke dem som har verdier som er langt fra mine. Faktisk tror jeg at jeg ville oppleve meg selv som falsk hvis de likte meg. De trenger ikke mislike meg altså, men når de er det jeg mener er dårlige mennesker velger jeg å ta avstand fra dem. 

Anonymkode: 6f413...e14

Skrevet

Alle liker ikke meg, men jeg liker ikke alle heller. De gråter ikke over meg og likeledes ikke jeg over de. 

Anonymkode: 0e7ab...ba5

Skrevet

Men HI, liker du alle andre? Tipper nei..

Konsentrer deg om de du liker, by på deg selv og vis interesse. Vet det høres litt klisje ut men en som er blid og imøtekommende kan lett ende opp med nye venner.

Skrevet
Akkurat nå, Nyttårs barn skrev:

Men HI, liker du alle andre? Tipper nei..

Konsentrer deg om de du liker, by på deg selv og vis interesse. Vet det høres litt klisje ut men en som er blid og imøtekommende kan lett ende opp med nye venner.

Tenker og at du kanskje er litt nærtagende. Prøv å ikke analysere alt folk sier, det er i hvert fall ikke alt som kommer ut av min munn som er like veloverveid alltid😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...