Gå til innhold

Har dere trampoline i hagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt før men ikke nå..Ungene ønsker seg det nok,men vi har så innmari liten hage..

Anonymkode: 415e9...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du hage a ? Hehe. La barna ha trampoline. Vips er de store og ikke gidder . Du får hagen tilbake 😊

Anonymkode: 2577d...e45

Skrevet

Nei, har ikke, har stor nok hage og ungene ønsker seg det, og har gjort det i mange år, men jeg ønsker ikke det ansvaret som følger med trampoline. Både det å ha ansvar for andres barns som hopper, og ansvar for at den er i orden, må taes ned når man reiser bort for ikke å risikere at den blir ødelagt i uvær eller at andre skader seg på den.

Må jo også ha lagringsplass til den om vinteren.

Anonymkode: 442ea...cef

Skrevet

Det har vi, ha. Den er i bruk daglig av både store om små barn, til jubel og fryd med vannspreder under. Den er godt festet, og vi har ingen nabobarn som bruker den uten lov... 

Anonymkode: 3ee6c...959

Skrevet

Den vi hadde før blåste over hekken og inn i hagen til naboen når det plutselig blåste opp noe voldsomt...Ungene her var akkurat kommet hjem fra skolen så flaks at de var inne...Den ble ødelagt og kjøpte aldri noen ny etter det...Nå maser 6 åringen for hun husker ikke at vi har hatt trampoline (hun var vel 2 år når den ble ødelagt)...

Hi

Anonymkode: 415e9...d73

Skrevet

Ja, har trampoline som blir brukt daglig. Ingen nabobarn hopper uten lov, og jeg pakker bare vekk bunnen om vinteren. Den er bundet godt fast.

Anonymkode: 9e1d4...e9d

Skrevet

Nei. Har ikke plass, mikrohage. 

Anonymkode: d0d73...9ab

Skrevet

Ja, brukes daglig i sesongen. 12-åringen kan hoppe for seg selv opp mot en time, særlig på kvelden. Jeg tror hun bruker det nærmest som meditasjon.

De to minste elsker det også. Hagen vår er litt bortgjemt, så ingen barn som er her uten at vi er hjemme. Den er også svært godt sikret.

Anonymkode: a8aaa...021

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den vi hadde før blåste over hekken og inn i hagen til naboen når det plutselig blåste opp noe voldsomt...Ungene her var akkurat kommet hjem fra skolen så flaks at de var inne...Den ble ødelagt og kjøpte aldri noen ny etter det...Nå maser 6 åringen for hun husker ikke at vi har hatt trampoline (hun var vel 2 år når den ble ødelagt)...

Hi

Anonymkode: 415e9...d73

Man sikrer trampoline!!!! Du tenker på dine unger? Hva om naboen var ute og fikk den i hodet!!

Anonymkode: 174a3...621

Skrevet

Ja. Vi har. Og den er godt sikret 

Anonymkode: 849f9...8ca

Skrevet

Har trampoline, lekehytte og bade basseng :) skal snart kjøpe klatrestativ også. Ungene elsker å leke ute :) 

Anonymkode: a39e4...f74

Skrevet

Ja, vi har stor trampoline, svømmebasseng, skaterampe, fotballmål, zipline+++ 

Vi har nok av plass, og er enige om å bruke tomten og huset slik at vi tilrettelegger for lek og fysisk aktivitet. Det fungerer. Barna er mye ute og i aktivitet, både med og uten venner på besøk. 

Anonymkode: ef507...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...