Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Vi har hatt før men ikke nå..Ungene ønsker seg det nok,men vi har så innmari liten hage.. Anonymkode: 415e9...d73
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Trenger du hage a ? Hehe. La barna ha trampoline. Vips er de store og ikke gidder . Du får hagen tilbake 😊 Anonymkode: 2577d...e45
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 Nei, har ikke, har stor nok hage og ungene ønsker seg det, og har gjort det i mange år, men jeg ønsker ikke det ansvaret som følger med trampoline. Både det å ha ansvar for andres barns som hopper, og ansvar for at den er i orden, må taes ned når man reiser bort for ikke å risikere at den blir ødelagt i uvær eller at andre skader seg på den. Må jo også ha lagringsplass til den om vinteren. Anonymkode: 442ea...cef
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Det har vi, ha. Den er i bruk daglig av både store om små barn, til jubel og fryd med vannspreder under. Den er godt festet, og vi har ingen nabobarn som bruker den uten lov... Anonymkode: 3ee6c...959
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 Den vi hadde før blåste over hekken og inn i hagen til naboen når det plutselig blåste opp noe voldsomt...Ungene her var akkurat kommet hjem fra skolen så flaks at de var inne...Den ble ødelagt og kjøpte aldri noen ny etter det...Nå maser 6 åringen for hun husker ikke at vi har hatt trampoline (hun var vel 2 år når den ble ødelagt)... Hi Anonymkode: 415e9...d73
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 Ja, har trampoline som blir brukt daglig. Ingen nabobarn hopper uten lov, og jeg pakker bare vekk bunnen om vinteren. Den er bundet godt fast. Anonymkode: 9e1d4...e9d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #7 Skrevet 23. juli 2018 Nei. Har ikke plass, mikrohage. Anonymkode: d0d73...9ab
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #8 Skrevet 23. juli 2018 Ja, brukes daglig i sesongen. 12-åringen kan hoppe for seg selv opp mot en time, særlig på kvelden. Jeg tror hun bruker det nærmest som meditasjon. De to minste elsker det også. Hagen vår er litt bortgjemt, så ingen barn som er her uten at vi er hjemme. Den er også svært godt sikret. Anonymkode: a8aaa...021
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #9 Skrevet 23. juli 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den vi hadde før blåste over hekken og inn i hagen til naboen når det plutselig blåste opp noe voldsomt...Ungene her var akkurat kommet hjem fra skolen så flaks at de var inne...Den ble ødelagt og kjøpte aldri noen ny etter det...Nå maser 6 åringen for hun husker ikke at vi har hatt trampoline (hun var vel 2 år når den ble ødelagt)... Hi Anonymkode: 415e9...d73 Man sikrer trampoline!!!! Du tenker på dine unger? Hva om naboen var ute og fikk den i hodet!! Anonymkode: 174a3...621
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #10 Skrevet 23. juli 2018 Ja. Vi har. Og den er godt sikret Anonymkode: 849f9...8ca
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #11 Skrevet 23. juli 2018 Har trampoline, lekehytte og bade basseng skal snart kjøpe klatrestativ også. Ungene elsker å leke ute Anonymkode: a39e4...f74
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #12 Skrevet 23. juli 2018 Ja, vi har stor trampoline, svømmebasseng, skaterampe, fotballmål, zipline+++ Vi har nok av plass, og er enige om å bruke tomten og huset slik at vi tilrettelegger for lek og fysisk aktivitet. Det fungerer. Barna er mye ute og i aktivitet, både med og uten venner på besøk. Anonymkode: ef507...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå