☆Anonymia☆ Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Fant ut jeg var gravid idag, og er nok derfor jeg har fått sopp. Vet man ikke skal bruke den inføringsgreia med tabletten men man kan bruke tabletten sant?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Spørr på tryggmammamedisin .no senere, der er du garantert riktig svar. Men ja, minnes at det er samme virkestoff som kremen i. Anonymkode: e4e17...c9e
☆Anonymia☆ Skrevet 23. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spørr på tryggmammamedisin .no senere, der er du garantert riktig svar. Men ja, minnes at det er samme virkestoff som kremen i. Anonymkode: e4e17...c9e Gjorde det nå men jeg er nesten nødt å ta den tabletten ikveld,klør så sinnsykt. Og jeg får ikke svar idag
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Ja, man kan bruke tabletten og krem. Men man skal ikke bruke den plast-greia man dytter tabletten inn med. Anbefaler å bruke kapsel i stedet for tablett, mye bedre. Anonymkode: a0ded...6df
☆Anonymia☆ Skrevet 23. juli 2018 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, man kan bruke tabletten og krem. Men man skal ikke bruke den plast-greia man dytter tabletten inn med. Anbefaler å bruke kapsel i stedet for tablett, mye bedre. Anonymkode: a0ded...6df Ja jeg mener det er kapsel som er i pakkene nå,og ikke tablett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå