Gå til innhold

Kjæreste, mine/dine - ny på alt dette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt så Fikk jeg meg kjæreste for et halvt år siden.

Det har vært slutt mellom barnefar og meg i i snart 4 år. Jeg har 2 barn på 5 og 12. Kjæresten har en gutt under 2 

Jeg har truffet han sin gutt ganske lang tid ettersom han har han 100%, mens han traff mine for første gang her for noen dager siden. Da kom han på besøk og spiste middag med oss. De synes det er stas med han og at jeg har fått kjæreste og spør etter han hele tiden. 

Nå har vi begge ferie og jeg har ikke ville planlagt noe med han for jeg føler meg rådvill ift hva som er greit/normalt å treffes?

hvordan går man frem?

Anonymkode: 27fc3...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig ville jeg ventet til du vet 100% sikkert at dette vil vare. En toåring er jo annerledes. Men barna på 5 og 12 ville jeg skjermet inntil videre.

Er alenemor på 10. året selv, og mine barn har kun møtt èn jeg har vært sammen med. Da hadde vi vært kjærester i et år, og forholdet varte i tre år... i etterkant skulle jeg ønske de ikke hadde møtt han heller, for de likte han veldig godt. 

Anonymkode: 8a1a6...79c

Skrevet

Man kan jo aldri vite 100%, men enn så klisje aktig det høres ut så føler jeg at jeg har truffet han jeg kommer til å bli med resten av livet. 

Anonymkode: 27fc3...848

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...