Gå til innhold

Noen som har vært i Sunne Vattenland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det å anbefale? Har unger på 6, snart 11 og 13 år..

Anonymkode: 8b347...43f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat vært i Sunne Sommarland med mine på 9,10 og 12 + et par venner av ungene. De holdt det gående i 6 timer. Er langgrunn strand og mange sklier. Mine synes i alle fall det var topp. 

Anonymkode: d8db5...4a6

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har akkurat vært i Sunne Sommarland med mine på 9,10 og 12 + et par venner av ungene. De holdt det gående i 6 timer. Er langgrunn strand og mange sklier. Mine synes i alle fall det var topp. 

Høres bra ut 😊 Lå dere i nærheten? Vi tenkte å ta en dagstur i år, men har nesten 3 timer kjørevei en vei, så det tar mye tid å kjøre når vi skal hjem også..Men vi har lyst til å teste det ut...

Hi

Anonymkode: 8b347...43f

Skrevet

Svigerforeldrene mine har hytte i Sunne, ellers bor vi også tre timer unna. Jeg hadde lagt meg inn på campingen om mulig. Nært sentrum, og gode bademuligheter i Fryken. Vi har i tillegg badet flere timer i Øvre Fryken hver dag. God temperatur. Er forøvrig mange overnattingsmuligheter rundt Sunne. 

Skrevet

Vannlandet er bra👍Vi har vogn på campingen. Når tenker dere å komme hit? Frykdalsdansen er torsdag-lørdag så da vil det nok være vanskelig å få plass her, hvis dere tenker på overnatting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...