Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Problemet sitter i korsryggen.. er det slik at det kan føre til at jeg blir stiv ellers i bakke og hofter? Har gått til kiropraktor, men etter akuttfasen av prolaps så ble det sjeldnere og nå i sommer ingenting. Jeg er veldig stiv i korsryggen på natt/morgen. Det bedres når jeg kommer i fang med dagen, men hele kroppen er tung og stiv føler heg. Vil gjerne ha tips.. Jeg har tidligere vært aktiv med trening, men nå klarer jeg ikke de timene jeg pleide å ta (step/styrke). Jeg går i skauen.. men det er tungt.. Anonymkode: fe1d8...91f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Problemet sitter i korsryggen.. er det slik at det kan føre til at jeg blir stiv ellers i bakke og hofter? Har gått til kiropraktor, men etter akuttfasen av prolaps så ble det sjeldnere og nå i sommer ingenting. Jeg er veldig stiv i korsryggen på natt/morgen. Det bedres når jeg kommer i fang med dagen, men hele kroppen er tung og stiv føler heg. Vil gjerne ha tips.. Jeg har tidligere vært aktiv med trening, men nå klarer jeg ikke de timene jeg pleide å ta (step/styrke). Jeg går i skauen.. men det er tungt.. Anonymkode: fe1d8...91f Litt stiv i autocorrecten også, ser jeg 😊 HI Anonymkode: fe1d8...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå