Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Jeg har nylig begynt å bruke denne appen, gratisversjonen. Problemet mitt er at når jeg skal taste inn matmengde eller vekt finnes det ikke noe kommategn. Jeg kan for eksempel ikke legge inn 1,5 skive brød eller 73,5 kg. Noen andre som har prøvd appen? Bør jeg finne en annen selv om denne ellers ser ut til å fungere greit? Anonymkode: 7ae3f...cce
Perriperri Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Jeg har hatt dette problemet selv på min MFP app, etter å ha tatt kontakt med kundeservice så fikk jeg bare til svar at dette er en kjent bug og at de jobber med saken. Det jeg har gjort er å bare runde opp tallene, så istedet for 1,5 skive så blir det 2. Istedet for 73,5 kg blir det 74. Hater det, men har ikke lyst til å bytte til en annen app nå etter å ha brukt denne i 6+ mnd.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 40 minutter siden, Perriperri skrev: Jeg har hatt dette problemet selv på min MFP app, etter å ha tatt kontakt med kundeservice så fikk jeg bare til svar at dette er en kjent bug og at de jobber med saken. Det jeg har gjort er å bare runde opp tallene, så istedet for 1,5 skive så blir det 2. Istedet for 73,5 kg blir det 74. Hater det, men har ikke lyst til å bytte til en annen app nå etter å ha brukt denne i 6+ mnd. Takk, utrolig irriterende da. Anonymkode: 7ae3f...cce
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Hadde selv den appen og syntes den var uoversiktlig! Ei venninne anbefalte Lifesum, mye bedre app og har også gratis versjon 😉 Anonymkode: 936b9...f5d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde selv den appen og syntes den var uoversiktlig! Ei venninne anbefalte Lifesum, mye bedre app og har også gratis versjon 😉 Anonymkode: 936b9...f5d Takk Anonymkode: 7ae3f...cce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå