Gå til innhold

Magesmerter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med magesmerter. Er ca 22-23 uker på vei og vondtene kommer fra helt i bunn av magen jeg har vært hos lege og gyn og på føden å alt men det ser ikke ut til at noen finner ut av det. Jeg bare bekymrer meg så veldig når jegf ikke vet hva det er. Det blir liksom hardt akkuart omtrent som en kul nederst i magen der, også hjelper det om jeg går på do, men føles ikke som sånne luft/forstoppelses smerter. Sliter med løs og hard avføring om hverandre, men det kan være på grunn av hva jeg spiser. Jeg bare blir så frustrert og føler at ingen kan hjelpe, så derfpr hendvender jeg meg her i håp om at noen kanskje har hatt det samme eller har det samme? Å kanskje har funnet ut hva det er. Skal også sies at jeg har ganske trøblete mage når jeg ikke er gravid også, ikke noe sånn trøbbel med avføring den pleier og være helt bra utenom svangerskapet, men har MYE vondt i magen, som heller ingen finner ut hva er. Har vært hos legen med og fått slanger i halsen og det ene og andre, rett før jeg ble gravid skulle jeg egentlig ta kikhullsoperasjon for og sjekke om jeg kunne ha endometriose eller noe der. Utenom svangerskapet har jeg ikke bare vondt nede ved underlivet men også veldig vondt oppe i magen, kjennes ut som det brenner i magesekken eller noe sånt. Ble sjekka for betennesle og magesår men fant ikke noe, så gikk en stund på halsbrann tabeletter bare. Jeg bare er så bekymret. På ultralyder og når vi hører hjerte hos jordmor så virker det i all fall ut som baby har det bra, men det er klart at magesmerter nå er veldig mye mer bekymrende en før. 

Oi, dette ble langt og rotete. Beklager det 😮 PS: Jeg tror den ballong lignende vondten nederst i magen er litt mer øm en så veldig vond. Sliter også med bekkenet på alle 3 punkter. Ekstremt vondt i symfysen 😮  Kan det være derfor jeg får denne ømme tingen kanskje? Er førstegangs.

Anonymkode: 7107c...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...