Gå til innhold

Dere som har solgt håndarbeid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg strikker ikke for å selge lenger. Jeg har solgt litt, men prisene du kan få er latterlige når du tenker på arbeidstimene og utgiftene til garn. Og alle som skal kjøpe vil ha skikkelig kvalitetsgarn, og perfekt utført arbeid, men det skal helst ikke koste noe.

Så jeg strikker kun til familiens bruk, og som gaver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, Superdolly skrev:

Jeg strikker ikke for å selge lenger. Jeg har solgt litt, men prisene du kan få er latterlige når du tenker på arbeidstimene og utgiftene til garn. Og alle som skal kjøpe vil ha skikkelig kvalitetsgarn, og perfekt utført arbeid, men det skal helst ikke koste noe.

Så jeg strikker kun til familiens bruk, og som gaver.

Jeg strikker ikke da, jeg hekler og syr. 

Anonymkode: 859ee...5dd

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tenker du det er enklere å tjene på møbler?  Lover deg det ikke stemmer... 

Anonymkode: 4ed0d...916

Vet om en bekjent som lager spisebord o.l som han selger for 6-7 000 kr og har materialkostnader på under tusenlappen. Det tar tid å lage, men det tar tid å strikke en genser også. Poenget var at man kanskje har mer fortjeneste på å selge møbler enn strikketøy men i bunn og grunn er det ikke så mye å tjene på håndarbeid.

Anonymkode: 0fc59...f21

Skrevet

Det er ikke noe å tjene på håndarbeid lengre siden vi importerer varer som både bidrar til sosial dumping og barnearbeid. Hurra for rike nordmenn. 

Anonymkode: c5fb8...430

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke noe å tjene på håndarbeid lengre siden vi importerer varer som både bidrar til sosial dumping og barnearbeid. Hurra for rike nordmenn. 

Anonymkode: c5fb8...430

Mjee.. kan jo annonsere med kortreist og miljøvennlig.

Anonymkode: 859ee...5dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...