Gå til innhold

Blødning etter sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blødning etter sex? Hva skjer liksom ? Er skikkelig øm nedentil å ba mannen ta det rolig av den grunn og etter på merka jeg når jeg tørka meg at jeg blør litt, var liksom lys rosa farge... hva skjer ? Er ikke mer enn 22 dager siden sist mens...😬😬 vi prøver å bli gravid..

Anonymkode: 61315...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet ? 😬

Skrevet

Skjøre slimhinner blir sårt. Østrogenmangel kan Bl.a gi det. Eller bare syklusen din

Anonymkode: 07573...d63

Skrevet

Øm og hoven nedentil var et av mine veldig tidlige tegn på graviditet. Kan du ha blitt gravid denne mnd?

Fingers crossed 😀!

Anonymkode: 83927...d1c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Øm og hoven nedentil var et av mine veldig tidlige tegn på graviditet. Kan du ha blitt gravid denne mnd?

Fingers crossed 😀!

Wææææh...det hadde nesten vært for mye å håpe på, vi er i pp1 😬 jeg har stålsatt meg der at jeg er glad om det skjer noe før året er over...

har vært øm i snart 1 uke, aldri blødd sånn før etter sex, det kom å gikk igjen like raskt, blødde bare i natt..puppene føles kjempe såre å tunge ut i tillegg, på 5 dagen nå.. ikm til helgen...🙈

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wææææh...det hadde nesten vært for mye å håpe på, vi er i pp1 😬 jeg har stålsatt meg der at jeg er glad om det skjer noe før året er over...

har vært øm i snart 1 uke, aldri blødd sånn før etter sex, det kom å gikk igjen like raskt, blødde bare i natt..puppene føles kjempe såre å tunge ut i tillegg, på 5 dagen nå.. ikm til helgen...🙈

Det kan være graviditet, men det kan også være "gnagsår" dersom dere holder på mer enn normalt 😛

Anonymkode: f8b9b...42b

Skrevet

Haha! Gnagsår 😘

Jeg har ikke hatt sex siden 2. juni, her er det grodd ingen! (Småbarnsliv pluss lang ferie med svigers uten særlig privatliv..)

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan være graviditet, men det kan også være "gnagsår" dersom dere holder på mer enn normalt 😛

Anonymkode: f8b9b...42b

Ikke holdt på noe mer enn normalt..:) og livmortappen er øm, jeg ba han ta det litt rolig fordi det var ubehagelig, når vi var ferdig var sæden lysrosa, å det var uten tvil jeg som hadde blødd, vi sjekka han først 😂 så jeg konkluderte med at Okei, da får jeg mens nå, men det gikk over med en gang nesten. Ikke antydning til blødning i dag...absolutt ingenting...er fortsatt øm både nedentil og puppene..jeg tenker jeg bare ser om tanta dukker opp i helgen, hvis ikke så tar jeg det derfra, er langt fra utolmodig :) akkurat begynt prøvingen, og har god tid :) 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tunge og ømme pupper var mitt første symptom på graviditet...

Anonymkode: d998e...b42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...