Gå til innhold

Er alle barna dine planlagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri planlagt et eneste barn. Har 3 barn. Ett med mann nr 1 og to med mann nr 2. Blitt gravid på prevensjon alle gangene, men har bare ikke helt tenkt tid og sånn så den sviktet. 

Anonymkode: acf24...544

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsket meg 4 barn. Nr. 1, 2 og 4 var planlagt. Nr. 3 kom litt overraskende og tidligere enn vi tenkte 😊😅

Skrevet

De to første bare dukka opp, den tredje var planlagt

Anonymkode: b8714...f9b

Skrevet

Jeg har blitt gravid på p-pillen 2 ganger, selv om jeg var svært nøye. Første gangen tok jeg abort, andre gangen ble det barn. Så planla vi barn nummer 2, men jeg mistet 6 ganger, så vi valgte å ikke prøve mer, da det ble så tøft. Så da brukte vi en blanding av sikre perioder, kondom og hoppe av i svingen. Så den måneden hadde vi kun sex første dag mensen var ferdig, og jeg ble gravid. Så vi var jo veldig glade da, spesielt da det gikk bra. 

Anonymkode: 3c83e...395

Skrevet

2 stk assistert befruktning, så ja de er litt over snittet planlagte kan man si.

Anonymkode: a538c...6ec

Skrevet

Har 5, 1 av dem var planlagt. Tre veldig velkomment og to litt skrekk og gru- men ville ikke vært foruten NOEN! Jeg ELSKER mammarollen og angrer på at jeg bekymret meg så mye over hvordan fremtiden ville bli. Hektisk er det uten tvil, MEN ting går igrunn over all forventning :) 

Anonymkode: d104c...076

Skrevet

Alle var meget planlagte. 

Anonymkode: ddf53...55f

Skrevet

3 planlagte, og 1 som kom som en overraskelse på alle involverte parter... 

Anonymkode: 28654...a83

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var 45 😊

Var veldig overraskende, særlig iom at jeg hadde hatt problemer med å bli gravid 10 år tidligere.

Anonymkode: 880a8...2cc

Da var det nok virkelig meningen at du skulle ha sistemann! ❤️

Anonymkode: 01614...6f9

Skrevet

Ingen var planlagte. Jeg var student alle gangene. Hadde flaks at de ble født slik at det passert å ta pause fra studiene ett helt år.

Anonymkode: be28a...7f4

Skrevet

Begge er planlagte. Nr 1 kom litt fortere enn forventet, ble gravid måneden etter p-pilleslutt. Nr 2 ble unnfanget ca 3 mnd etter en MA.

Anonymkode: 72367...6b5

Skrevet

Ja, de var planlagte, begge to. Har også mistet to, de ble unnfanget med fullt overlegg, de også.

Anonymkode: 429c1...164

Skrevet

Første var ikke planlagt, men det skal sies at jeg innerst inne ønsket meg barn og ikke brukte prevensjon til tross for at jeg visste det var den mest risikable tiden. 

Neste barn var planlagt. Begge er høyt elsket.

Anonymkode: a724c...0df

Skrevet

Begge var planlagte. Måtte ha hjelp før jeg ble gravid med førstemann.

Anonymkode: 3c9bf...609

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...