Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Kronan sulky s. Jenta skal snart bytte fra dypbag så googler rundt for å finne en sportsvogn med god fjæring, tilnærmet flat sovestilling og som er god å trille på forskjellig underlag. Kikket på vogna på nett og den ser veldig god ut, men ser ikke ut som de selger den i butikker i Norge..? Uansett, noen med erfaring eller tips om andre vogner? Anonymkode: ed670...028
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Hvorfor en sånn ukjent vogn? Anonymkode: f3ecb...86e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Har ikke vogna di sportsdel? Vi bare byttet fra bagdelen til sportsdelen, samme understell. Flat liggestilling er ikke så vanlig lengre, de fleste vogner har ergonomisk sportsdel. F.eks. Bugaboo Buffalo, Stokke Trailz osv. Begge de har god fjæring og er gode å trille på ulike underlag. Anonymkode: 4bd63...693
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 Du sier vogna skal brukes på forskjellige underlag. Da må du kjøpe en vogn med store gode hjul, ikke en vogn med små plasthjul. Anonymkode: c9587...f8c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 Nå skal ikke jeg snakke av erfaring da jeg ikke har barn ennå selv, men har vokst opp med stor familie som alle sverget til Simo. Den var mer holdbar, bedre dekk, og ei større vogn generelt (barnevogner idag er blitt ganske små synes jeg). Styr hvertfall unna Emmaljunga da det fort oppstår problemer med vognene deres (rust etc)! Tror Simo er ute av produksjon nå i Norge, men skal da være mulig å få kjøpt ei fint brukt ei? Søsteren min kjøpte Simo til eldste sønn som nå er 10år gammel og bruker ennå vogna til 2åringen og den er som ny 😊 var da vogn med sportsdel Anonymkode: 845f5...3ef
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå skal ikke jeg snakke av erfaring da jeg ikke har barn ennå selv, men har vokst opp med stor familie som alle sverget til Simo. Den var mer holdbar, bedre dekk, og ei større vogn generelt (barnevogner idag er blitt ganske små synes jeg). Styr hvertfall unna Emmaljunga da det fort oppstår problemer med vognene deres (rust etc)! Tror Simo er ute av produksjon nå i Norge, men skal da være mulig å få kjøpt ei fint brukt ei? Søsteren min kjøpte Simo til eldste sønn som nå er 10år gammel og bruker ennå vogna til 2åringen og den er som ny 😊 var da vogn med sportsdel Anonymkode: 845f5...3ef Dumt å kjøpe en vogn du ikke får reservedeler til. Det er jo en grunn til at Simo-vogner ikke er i produksjon lengre - selv om noen likte dem, var det ikke mange nok som kjøpte dem til at det gikk rundt økonomisk lengre. Anonymkode: 4bd63...693
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 Emmeljunga mondial har vi, kjempeflott vogn, stødig og robust + den har flat liggestilling som anbefales for barnet når det skal sove. Anonymkode: b7670...349
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #8 Skrevet 24. juli 2018 Har en Bumbleride Indie som kommer frem overalt, er kjempelett og har flat liggestilling. Går på 3. ungen/ 6. året og fortsatt like god Anbefales! Anonymkode: 918bd...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå