Gå til innhold

Søke kontantstøtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal søke kontantstøtte for mndene fra vesla ble 1 år og frem til hun begynner i barnehage. Har 100% plass, men på skjemaet må jeg fylle inn antall timer. Er det timene barnehagen er åpen jeg da skal fylle inn?🙈 Selvom hun ikke kommer til å være der fra de åpner og til de stenger... 

Anonymkode: b5610...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har jo ikke barnehageplass før hun begynner i barnehage, og da får du jo ikke kontantstøtte lenger. Blir 0 timer fremtil hun begynner i barnehageg, og når hun begynner der, er det bare å melde ifra at hun er begynt i barnehagen, så stopper de det.

Anonymkode: 204e4...dfb

Skrevet

Spiller ingen rolle hvor lenge hun er i barnehagen. Hun kan være hjemme hver dag og likevel ikke rett på kontantstøtte pga hun har plass i barnehage. Før hun har plass i bhg skal du ikke føre opp noe.

Anonymkode: acd7c...165

Skrevet

Min fylte 1 år i mai, og startet i bhgen 1. august. Fikk da kontantstøtte for juni, juli og august. Så lenge man har 100% plass i bhg får man ikke kontantstøtte, reell oppholdstid betyr ingenting. Må søke fra mnd før barnet fyller 1 år. 

Anonymkode: c5521...ed9

Skrevet

Nei, jeg vet at vi ikke får kontantstøtte når hun begynner i barnehagen. Derfor jeg skriver "frem til.."😊 

Skjønte det som at de skulle vite hvor stor plass hun har. Siden det står dato for oppstart og hvor stor plass hun har fått. Men da skriver jeg null da👍 mulig det ble litt dårlig formulert i stad, men det jeg altså slet med å finne ut var hvor mye 100% plass tilsvarer i timer. Om det er hele åpningstiden til barnehagen😊

Skrevet

Full plass er ca 45- 47t i uken alt etter åpningstid til bhg. 

Skrevet
Akkurat nå, Mamma_til_2 skrev:

Full plass er ca 45- 47t i uken alt etter åpningstid til bhg. 

Takk😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...