Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 https://www.nrk.no/norge/utoya-overlevende_-_-vi-har-ikke-orket-a-ta-ordentlig-tak-i-det-som-skjedde-1.14121186 Kan ikke tro at de valgte å putte dette på forsiden. MOTBYDELIG! Anonymkode: d7a88...a6b
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Det blir fort mer interessant å diskutere meningen din om du begrunner den. Anonymkode: 60f49...e75
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #4 Skrevet 21. juli 2018 2 minutes ago, Anonym bruker said: Det blir fort mer interessant å diskutere meningen din om du begrunner den. Anonymkode: 60f49...e75 Enig. Vanskelig å se hva som var motbydelig i den artikkelen Anonymkode: 2438d...f3d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det blir fort mer interessant å diskutere meningen din om du begrunner den. Anonymkode: 60f49...e75 Er det ikke åpenbart? De har null respekt for de overlevende, folket eller landet! Anonymkode: d7a88...a6b
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #6 Skrevet 21. juli 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke åpenbart? De har null respekt for de overlevende, folket eller landet! Anonymkode: d7a88...a6b Hvordan det? Håpløs tråd, du sier ingen ting med substans, og prøver ikke engang å forklare hva du mener og hvorfor du mener det. Anonymkode: 94bc2...290
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #7 Skrevet 21. juli 2018 Hjelpes, du har en laaaang vei å gå når det kommer til å diskutere😊 Anonymkode: 902e3...d20
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #8 Skrevet 21. juli 2018 Skjønner ikke hva du mener? Det er åpenbart ikke åpenbart.. Anonymkode: 38a93...461
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #9 Skrevet 21. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke åpenbart? De har null respekt for de overlevende, folket eller landet! Anonymkode: d7a88...a6b Vil du ha en ordentlig diskusjon rundt temaet, så er det et minstekrav at du gjør deg forstått. Noe du ikke gjør i det hele tatt Anonymkode: f45e5...f7a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #10 Skrevet 21. juli 2018 I all verden? Hva er motbydelig i denne artikkelen? Hva er det du vil diskutere, HI? Anonymkode: 8128f...db5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #11 Skrevet 21. juli 2018 Skjønte ikke jeg heller Anonymkode: b98f3...bcc
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #12 Skrevet 21. juli 2018 Mer skjult innvandringspropaganda. Vi er så rasistiske må vite. Anonymkode: a3800...0dd
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #13 Skrevet 21. juli 2018 Ja, enig i at dette var motbydelig. Om hun tror at dette er det største problemet i Europa i dag, så er hun blind. Anonymkode: 028c8...c23
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #14 Skrevet 21. juli 2018 Får ikke åpnet artikkelen. Hva står det? Anonymkode: 079b6...ade
graa Skrevet 21. juli 2018 #15 Skrevet 21. juli 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Får ikke åpnet artikkelen. Hva står det? Anonymkode: 079b6...ade – Jeg er forbanna. Det er på høy tid at folk går i seg selv. Det hjelper ikke å bære 200.000 roser på Rådhusplassen, hvis ikke hver eneste rose kan oversettes til en handling, sier Gunaratnam (30), som også er varaordfører i Oslo. – La oss heller kalle det som skjedde for hva det var – et rasistisk motivert angrep. Det var rasisme, Breivik var en rasist, og det er masse hverdagsrasisme i Norge. Men hvor mange tør påpeke det, fortsetter hun.
soleia Skrevet 22. juli 2018 #16 Skrevet 22. juli 2018 Har lese med sjokk og vanntru i aftenposten kva ungdomane frå Utøya har måtte halde ut av hets og truslar, etter å ha overlevd marerittet. Det er motbydeleg, ein trussel mot demokratiet, og har fått pågå for lenge utan at dei har fått lov til å klage. Dei mørke kreftene har vorte sterke og må møtast. Det er nok mykje tung psykiatri innvolvert i alt hatet, men det har og vore politikarar på høgt plan som har fyrt under eit farleg bål. (Veldig glad for at Stortinget fekk kasta vekk hatprofeten då ikkje statsministeren tok ansvar) Det er på høg tid at ungdomane får ta til motmæle, og at desse kreftene vert motarbeida.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #17 Skrevet 22. juli 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke åpenbart? De har null respekt for de overlevende, folket eller landet! Anonymkode: d7a88...a6b Hvem "de" ? Mener du NRK eller netthaterne? Anonymkode: c03cc...550
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #18 Skrevet 22. juli 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, enig i at dette var motbydelig. Om hun tror at dette er det største problemet i Europa i dag, så er hun blind. Anonymkode: 028c8...c23 Vold og økende tendens til fascisme er et STORT problem i Europa, ja. Kvinners og homofiles rettigheter er det første som går, se på Polen og Ungarn. Så går religionsfrihet - se på Israel. Arbeiderklassens rettigheter har gått for lenge siden i bl a Storbritannia. Anonymkode: c03cc...550
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #19 Skrevet 22. juli 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Mer skjult innvandringspropaganda. Vi er så rasistiske må vite. Anonymkode: a3800...0dd Er det "innvandringspropaganda" å påpeke at dødstrusler mot terror-overlevende er ugreit...? Du hører jo til i samme cella som Fjotolf Hansen. Anonymkode: c03cc...550
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #20 Skrevet 22. juli 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Vold og økende tendens til fascisme er et STORT problem i Europa, ja. Kvinners og homofiles rettigheter er det første som går, se på Polen og Ungarn. Så går religionsfrihet - se på Israel. Arbeiderklassens rettigheter har gått for lenge siden i bl a Storbritannia. Anonymkode: c03cc...550 Mener du alvorlig talt at den største grunnen til vold i Europa i dag er fascister...? Anonymkode: 028c8...c23
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #21 Skrevet 22. juli 2018 10 hours ago, Anonym bruker said: Er det "innvandringspropaganda" å påpeke at dødstrusler mot terror-overlevende er ugreit...? Det er "ugreit" å stadig dra rasismekortet. 10 hours ago, Anonym bruker said: Du hører jo til i samme cella som Fjotolf Hansen. Anonymkode: c03cc...550 Og du må være totalt hjernevasket. Anonymkode: a3800...0dd
Hjertefru Skrevet 22. juli 2018 #22 Skrevet 22. juli 2018 Orker ikke å lese artikkelen, men uhyrlighetene den dagen berørte meg dypt. Det var helt j......! En hel generasjon av flott ungdom revet vekk, de yngste på alder med mine. Er klar over at idioten ble kjent tilregnelig, men han er uansett ikke frisk, på langt nær. Jeg er en av de mange som er skeptisk til masseinnvandring, og det forbeholder jeg meg retten til uten å bli satt i bås med ABB. Vold og terror er uansett jævlig, uansett om du er rød, brun eller har en religiøs begrunnelse for svineriet.
the amazing spidermamma Skrevet 22. juli 2018 #23 Skrevet 22. juli 2018 1 minutt siden, Hjertefru skrev: Orker ikke å lese artikkelen, men uhyrlighetene den dagen berørte meg dypt. Det var helt j......! En hel generasjon av flott ungdom revet vekk, de yngste på alder med mine. Er klar over at idioten ble kjent tilregnelig, men han er uansett ikke frisk, på langt nær. Jeg er en av de mange som er skeptisk til masseinnvandring, og det forbeholder jeg meg retten til uten å bli satt i bås med ABB. Vold og terror er uansett jævlig, uansett om du er rød, brun eller har en religiøs begrunnelse for svineriet. Å være skeptisk til masseinnvandring eller for den saks skyld være politisk uenig med Arbeiderpartiet er noe annet enn å hate eller nøre opp under hat og konspirasjonsteorier. Hvis man av og til orker å lese kommentarfelt, er det helt utrolig hvor mye grums som kommer ut. Det er konspirasjonsteorier og hat mot muslimer i en salig blanding, og det er selvsagt Arbeiderpartiet sin skyld, alt sammen. Det er til og med de som mener at Arbeiderpartiet kan skylde seg selv, at de nærmest har drevet Breivik til å gjøre det. Å sende drapstrusler til de som har overlevd Utøya er så stygt og nedrig at jeg har ikke ord. Hatet som tok livet av alle disse ungdommene lever i beste velgående. Det er helt forferdelig.
Hjertefru Skrevet 22. juli 2018 #24 Skrevet 22. juli 2018 Er enig i det du sier, med et lite forbehold på slutten. Du har helt rett i at ap i etterkrigstiden har pådratt seg endel misnøye, ev kanskje også hat. Og at enkelte ynder å skrive om dette hatet sitt på nett. Men for å ta steget for å mislike AP og til å bli massemorder og ta livet av barn og ungdommer i hopetall, kreves noe mer enn hat. Da kreves det at noe har kortslutta fullstendig i huet på gjerningspersonen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #25 Skrevet 22. juli 2018 2 minutter siden, Hjertefru skrev: Er enig i det du sier, med et lite forbehold på slutten. Du har helt rett i at ap i etterkrigstiden har pådratt seg endel misnøye, ev kanskje også hat. Og at enkelte ynder å skrive om dette hatet sitt på nett. Men for å ta steget for å mislike AP og til å bli massemorder og ta livet av barn og ungdommer i hopetall, kreves noe mer enn hat. Da kreves det at noe har kortslutta fullstendig i huet på gjerningspersonen. Men det som skjer i kommentarfeltene, facebookgrupper og spesielt på Listhaugs facebookvegg der hun har redaktøransvaret, er jo ikke at noen "misliker AP". Jeg har lest nok av deg på DIB til å forstå at du ikke er kognitivt svekka. Og dermed konkluderer jeg med at du utmerket godt vet forskjell på å være invandringskritisk og å lire av seg konspirasjonsteorier, nidviser og hat. Du tjener ingen ting på å først stille deg i bås med disse fordi du deler noen av meningene for så å bli fornærmet på grunn av oppførsel som du ikke er en del av. Anonymkode: 94bc2...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå