Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Altså, dette kommer til å høres teit ut, men nå har jeg tenkt på det så lenge at jeg bare må få det ut. Jeg har ved flere anledninger lagt merke til at jeg ser ut som en tilbakestående på bilder. Beklager språket, ikke vondt ment! Måten jeg står på, holdningen på kroppen osv. Jeg klarer overhodet ikke å posere foran kamera, men det er nå en annen sak. Forrige uke ble filmet og skulle da se gjennom videoen og fikk sjokk. Måten jeg ler på, snakker på, går på osv, jeg fikk bare en ekkel følelse av meg osv. Jeg har begynt å spøke om det til mine venner, liksom «se så teit jeg ser ut, kroppsholdningen min virker rar» osv. De bare ler av meg og sier at alle tenker slikt om sine egne bilder, at det var helt normalt. Jeg har litt ekstra på kroppen (skal begynne å trene i morgen), men det burde likevel ikke å bety noe som helst. Før var det bilder jeg så dette på, nå begynner jeg å mistenke at jeg oppfører meg rar også utenom kamera. Tenker over hvordan jeg sitter, står, går, snakker, ler osv. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 8053a...f59
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Slutt å kommentere at du ser teit ut i hvert fall. Det er veldig ubehagelig når folk gjør det. Enten fremstår du som superusikker på deg selv, eller en som fisker etter komplimenter Anonymkode: fa8d8...1d5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #3 Skrevet 21. juli 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slutt å kommentere at du ser teit ut i hvert fall. Det er veldig ubehagelig når folk gjør det. Enten fremstår du som superusikker på deg selv, eller en som fisker etter komplimenter Anonymkode: fa8d8...1d5 Grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg er redd de også ser på meg som rar. Akkurat som jeg ser meg selv... Anonymkode: 8053a...f59
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #4 Skrevet 21. juli 2018 4 minutes ago, Anonym bruker said: Grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg er redd de også ser på meg som rar. Akkurat som jeg ser meg selv... Anonymkode: 8053a...f59 Da liker de deg uansett. De fleste av oss liker ikke å høre negativt selvsnakk. Du vil miste venner om du fortsetter med det Anonymkode: fa8d8...1d5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 Uff.. høres leit ut å føle det på den måten. Jeg følte det litt på samme måte med smilet mitt. Så helt dust ut når jeg smilte på bilder. Grunnen var at jeg smilte med åpen munn og har litt skjeve undertenner. Begynte å bite sammen kjeven når jeg smilte, og så mye bedre ut med en gang:) (syntes jeg selv da) Tenker at mye kan enkelt gjøres om man er litt bevist på hvordan man er. Ta rett og slett å film deg selv når du er alene, og se hva som fungerer. Jeg høres sikkert litt overflatisk ut, men noen ganger er det ikke så mye som skal til:) Anonymkode: 72953...6fa
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #6 Skrevet 21. juli 2018 Tenker sånn av og til jeg også, men de fleste bilder blir jo helt ok. Synes ikke stemmen min er fin, og blir flau hver gang jeg ser på film og lignende. hvor jeg snakker. Har for øvrig en tante som er helt normal, som aldri blir fin på bilder, dette er noe både annen tante og mamma også har kommentert. Så det er noen mennesker som bare ikke er fotogene. Anonymkode: 0edef...624
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #7 Skrevet 21. juli 2018 Jeg tenker akkurat likt om meg selv. Jeg føler meg ikke rar i situasjonen, men etterpå, når jeg ser bildet eller filmen, ser jeg helt dust ut. Måten jeg beveger meg på, snakker, alt. Jeg ser mye tykkere ut enn jeg føler meg, og det er deprimerende. Har ingen gode råd, dessverre, men vet følelsen. Anonymkode: a7af4...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå