Gå til innhold

Www.finn.no igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det flere som sender melding om at de er intressert og så hører jeg ikke noe mer. Blir så irritert 🤔🤔

Anonymkode: 6eb09...838

Videoannonse
Annonse
Gjest Høstogregn
Skrevet

Skal jeg kjøpe dem ut? 😋

Skrevet

Er det frekt å sende en ny melding å spørre om jeg kan få svar ?

Skrevet
1 minutt siden, Høstogregn skrev:

Skal jeg kjøpe dem ut? 😋

?

Gjest Høstogregn
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

?

Jeg har litt for mye penger nemlig..

Skrevet
2 minutter siden, Høstogregn skrev:

Søk hjelp! Seriøst! 

Anonymkode: eb3fc...470

Skrevet

Mange sender meldinger litt impulsivt.. Det er så lite bindende å forhøre seg.

Jeg pleier bare å ignorere folk som ikke svarer mer. De er nesten alltid useriøse 

Anonymkode: c5131...55f

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange sender meldinger litt impulsivt.. Det er så lite bindende å forhøre seg.

Jeg pleier bare å ignorere folk som ikke svarer mer. De er nesten alltid useriøse 

Anonymkode: c5131...55f

Det er nok sant. Utrolig irriterende.

Jeg hadde en lang dialog med en, hun sa hun ville ha den. Plutselig skulle hun diskutere det med mannen. Og så hører jeg ikke mer ....?..

Skrevet

Jeg sitter med det motsatte... Jeg spurte om en vare, selger ba meg gi et bud , jeg ga et bud og siden har jeg ikke hørt noe -selv om jeg purrer. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 085bf...750

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sitter med det motsatte... Jeg spurte om en vare, selger ba meg gi et bud , jeg ga et bud og siden har jeg ikke hørt noe -selv om jeg purrer. 🤷🏻‍♀️

Hvordan er det mulig å være så frekk?

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er det mulig å være så frekk?

Gir han tvilen tilgode, kanskje det har skjedd noe (sykdom feks)... Men hvis det er at budet er for lavt, eller han har ombestemt seg, så hadde det vært så ryddig om han bare sa det isteden for å ignorere meg 🙄

Skrevet

Er så utrolig mange irriterende og uhøflige folk på Finn at jeg ofte ikke synes det er verdt bryet med å få noen kroner for ting 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Så mange som skal ha ting, avtaler tid som passer best for dem men likevel dukker de ikke opp. Som regel uten beskjed. Noen ganger dukker de da opp timesvis etter opprinnelig avtale eller de bare «jeg kommer samme tidspunkt i morgen» uten å spørre om det passer for oss eller er aktuelt i det hele tatt. 

Anonymkode: 2a41d...730

Skrevet

Ble også skjelt ut etter noter en gang jeg hadde lagt ut en gi bort annonse. Ble innlagt på sykehus i en måned rett etterpå og hadde derfor ikke svart på henvendelsen hans. Da jeg var kommet hjem og ved bedre helse etter oppholdet svarte jeg på annonsen og beklaga for sent svar (og oppga sykehusopphold som grunn) men at jeg fremdeles hadde gjenstanden om han var interessert. Fikk et langt krast svar om at jeg var en egoistisk og fæl person som bare ikke gadd å gi tingen til han?? Utrolig mye rart der. Var ikke akkurat snakk om en dyr eller uvanlig gjenstand men noe til max 100 kroner du får kjøpt i mange butikker 

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gir han tvilen tilgode, kanskje det har skjedd noe (sykdom feks)... Men hvis det er at budet er for lavt, eller han har ombestemt seg, så hadde det vært så ryddig om han bare sa det isteden for å ignorere meg 🙄

Ja ikke sant 😩😩😩

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ble også skjelt ut etter noter en gang jeg hadde lagt ut en gi bort annonse. Ble innlagt på sykehus i en måned rett etterpå og hadde derfor ikke svart på henvendelsen hans. Da jeg var kommet hjem og ved bedre helse etter oppholdet svarte jeg på annonsen og beklaga for sent svar (og oppga sykehusopphold som grunn) men at jeg fremdeles hadde gjenstanden om han var interessert. Fikk et langt krast svar om at jeg var en egoistisk og fæl person som bare ikke gadd å gi tingen til han?? Utrolig mye rart der. Var ikke akkurat snakk om en dyr eller uvanlig gjenstand men noe til max 100 kroner du får kjøpt i mange butikker 

Det er kjempe håpløst. Men han mannen følte seg sikkert lurt 😔😔

Skrevet

Bør man selge på Facebook i stedet?

Jeg syns det er irriterende at alle vennene mine ser hva jeg selger da men...

H.i.

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er kjempe håpløst. Men han mannen følte seg sikkert lurt 😔😔

Ja han følte seg helt sikkert lurt, men han påstod også at jeg nok ikke hadde vært så syk at jeg ikke kunne svare eller organisere noen til å gi den til han.. (hva vet han om det??).  Ikke akkurat første prioritet for min del der og da gitt. Og etter alle de krasse unødvendige utskjellingene fant jeg vel ut at dette ikke var en person jeg ville ha på døra heller 🙄

Jeg har hvertfall begynt å gi helt konkret tidspunkt, ikke f eks mellom 18-19 eller før 20. Det klarer ikke folk å forholde seg til. Hvis personen da ikke dukker opp til avtalt tid gidder jeg heller ikke vente hvis de ikke har gitt lyd fra seg. 

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bør man selge på Facebook i stedet?

Jeg syns det er irriterende at alle vennene mine ser hva jeg selger da men...

H.i.

De er ikke noe mer seriøs der,det er min erfaring.

Anonymkode: 81d32...7f8

Skrevet
4 timer siden, Høstogregn skrev:

Da kan du dele pengene dine med meg. Jeg har alt for lite av de.

Anonymkode: 85a62...f4c

Skrevet

Håpløst altså. Enda ikke hørt noe 👎🏼👎🏼

Hi

Skrevet

Folk er håpløse.

Anonymkode: fde2d...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...