Gå til innhold

Spenne ben på småbarnsmødre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En av mine nærmeste venner finner det ustyrtelig morsomt å spenne ben på mødre med barnevogn. Han har holdt på med dette et års tid, og nå er også jeg blitt overtalt til å være med på denne uvanlige aktiviteten.

Den ene gangen så jeg på at han felte mødre som stresset inn på toget, og i går tok han av seg de som kom ut av en kafé.

Til å begynne med virket dette litt sykt på meg, men må innrømme at dette var langt artigere enn jeg så for meg.

Nå lurer jeg på om dette kan være noe for meg. Hva mener dere - fullstendig uakseptabelt, eller bare litt "på kanten" ?

Anonymkode: c33aa...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på! Bli bare ikke forundret om du får en håndveske planta i topplokket.

Anonymkode: 8d326...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jo kunne ende med personskade på både mor og barn, så ikke se bort i fra en politianmeldelse i din fremtid. Lite smart, lite empatisk, men utrolig dumt og idiotisk av dere.

Anonymkode: 96290...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere forstår vel at dette er trolling ? Ingen voksne oppegående mennesker driver på på denne måten, i såfall mangler det langt mer enn en skrue..

Anonymkode: ff098...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette vil jo kunne ende med personskade på både mor og barn, så ikke se bort i fra en politianmeldelse i din fremtid. Lite smart, lite empatisk, men utrolig dumt og idiotisk av dere.

Anonymkode: 96290...725

Det kan til og med ende med dødsfall...

Anonymkode: 9d788...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mødre med barnevogn er litt artig, men ordentlig gøy blir det først når man går over på eldre med rullator.

Eller ikke.

Anonymkode: 46463...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du gjort det på meg kunne du risikert å ødelegge kneet mitt for alltid! Det tåler ikke store feiltråkket før det ryker, og jeg måtte ha går gjennom operasjon og flere måneder med opptrening igjen. Jeg hadde anmeldt deg og søkt erstatning fra deg. 

Fy faen så sint jeg blir av å lese dette! Hva har de gjort mot deg for at du vil de så vondt? Hva hvis de faller og mister vogna foran en bil? 

Hjelper vel ikke, men rapporterer deg og håper de finner ut hvem du er.

Anonymkode: 53369...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, Anonym bruker said:

Hadde du gjort det på meg kunne du risikert å ødelegge kneet mitt for alltid! Det tåler ikke store feiltråkket før det ryker, og jeg måtte ha går gjennom operasjon og flere måneder med opptrening igjen. Jeg hadde anmeldt deg og søkt erstatning fra deg. 

Fy faen så sint jeg blir av å lese dette! Hva har de gjort mot deg for at du vil de så vondt? Hva hvis de faller og mister vogna foran en bil? 

Hjelper vel ikke, men rapporterer deg og håper de finner ut hvem du er.

Anonymkode: 53369...edf

Bare slapp av, dette er det utrolige gjennomsiktige trollet som skriver her. Troll med litt for lav iq til å skrive troverdige historier...

Anonymkode: 4451c...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelper vel ikke, men rapporterer deg og håper de finner ut hvem du er.

Anonymkode: 53369...edf

Synd å høre om kneet ditt. Kan sikkert oppgi hvem jeg er, men ikke offentlig 😋

Anonymkode: c33aa...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synd å høre om kneet ditt. Kan sikkert oppgi hvem jeg er, men ikke offentlig 😋

Anonymkode: c33aa...e13

Og du driter i at du kan ødelegge andre menneskers liv med dette idiotiske pisset ditt. 

Håper du er et troll, men om du ikke er det bør du skaffe psykologisk hjelp.

Anonymkode: 53369...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du gjort det på meg kunne du risikert å ødelegge kneet mitt for alltid! Det tåler ikke store feiltråkket før det ryker, og jeg måtte ha går gjennom operasjon og flere måneder med opptrening igjen. Jeg hadde anmeldt deg og søkt erstatning fra deg. 

Fy faen så sint jeg blir av å lese dette! Hva har de gjort mot deg for at du vil de så vondt? Hva hvis de faller og mister vogna foran en bil? 

Hjelper vel ikke, men rapporterer deg og håper de finner ut hvem du er.

Anonymkode: 53369...edf

Du tror vel seiøst ikke på dette? Dette er et av de mest åpenbare trolleinnlegg jeg har sett her inne. Kan ikke forstå at noen tror på hi

Anonymkode: b96e8...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare slapp av, dette er det utrolige gjennomsiktige trollet som skriver her. Troll med litt for lav iq til å skrive troverdige historier...

Anonymkode: 4451c...93a

De er tydeligvis troverdig for noen......

Anonymkode: b96e8...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...