Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Vært på kjærestetur nå hele juli ! Litt rundt i Europa, kun jeg å typen min. Igjennom hele ferien har han klaget på temperatur, klaget på seng, klaget på trafikk, klaget på et gnagsår, klaget på uryddig badestrand, klaget på at vi ikke fikk sitte sammen ved EN flyvning, klaget på forsinkelser, jeg kjenner jeg har fått han helt opp i halsen, og lurer på hvordan jeg kan løse dette best mulig ?!?! I tillegg har jeg merket at han ikke har noen av samme interesser som meg, han vil ligge på stranda helst hele ferien, mens jeg er eventyrlysten å vil oppleve ting. Vi bor sammen og har vært sammen lenge, og fungerer veldig bra på hjemmebane, veldig enig i ting som skjer hjemme, men denne ferien har gjort meg helt utslitt, jeg vil egentlig bort, alene, få en pause fra han...er fortsatt glad i han å sånn, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette..noen som har råd ? vi har ingen barn forresten... Anonymkode: 9c5e4...440
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Her er en litt vill tanke men: -Snakke sammen, og si hva man føler? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 02eaf...19f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Husk!! Folk har ekstremt ulike forhold til ferie. Å finne en mann dom liker det samme på ferie som deg er nesten umulig. Samtlige av de jeg setter høyest i livet har totalt andre forventninger og ønsker for ferie enn meg. Det er ikke alle som liker ferie eller virker på ferie heller. Så ikke få panikk😘 Fungerer dere hjemme, pris deg lykkelig for det. Anonymkode: 2e03a...b72
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 Jeg tenker litt motsatt... Om dere ikke funker sammen og får til et smidig samarbeid på reise, så er det et «uuups ups». Det er når det er litt stress, og man er utenfor komfortsonen man får se om personen funker når det gjelder. Hjemme er jo trygt og rutinepreget. Anonymkode: 02eaf...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå