Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Hun har en datter på 16år som jeg er tante til og jeg har bistått med avlastning Mine barn er mye yngre. Jeg leste noe i sidevinkeken min at tante barnet mitt erkjente at mor hadde slått henne i dialog med en venninne, pga mor har hatt problemer med at tantebarnet mitt har brukt ecstasy. Uken etter prater jeg med en felles venn av oss som erkjenner at min søster både tillater datteren å røyke hasj og at min søster selv skal ha brukt ecstasy innimellom. Jeg ble kvalm og uvell ,redd og engstelig. Jeg meldte inn en anonym bekymringsmelding og vet jeg har gjort rett, men er også redd hun vil finne ut det er meg. Det jeg lurer på er , er det plikt å avlegge urinprøve når jeg meldte inn bekymring for dette ? Anonymkode: ca4a4...9ef
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun har en datter på 16år som jeg er tante til og jeg har bistått med avlastning Mine barn er mye yngre. Jeg leste noe i sidevinkeken min at tante barnet mitt erkjente at mor hadde slått henne i dialog med en venninne, pga mor har hatt problemer med at tantebarnet mitt har brukt ecstasy. Uken etter prater jeg med en felles venn av oss som erkjenner at min søster både tillater datteren å røyke hasj og at min søster selv skal ha brukt ecstasy innimellom. Jeg ble kvalm og uvell ,redd og engstelig. Jeg meldte inn en anonym bekymringsmelding og vet jeg har gjort rett, men er også redd hun vil finne ut det er meg. Det jeg lurer på er , er det plikt å avlegge urinprøve når jeg meldte inn bekymring for dette ? Anonymkode: ca4a4...9ef Det var ikke helt lett å forstå innlegget ditt, men det høres ut som om du har tatt ansvar og vært en ansvarlig voksen. Trøst deg med at du ikke har"meldt søsteren din til barnevernet", du har meldt bekymring for datteren hennes. Anonymkode: 0da8f...43d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt siden jeg ikke vet noe om dette, men jeg vil bare si at uansett hva som skjer så gjorde du det rette 👍🏼 Anonymkode: db304...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå