Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Kikket på denne videoen fra YT hvor noen små hundevalper herjer med hverandre og jeg synes at det så litt voldsomt ut, Men er det vanlig at hundevalper biter på hverandre som det de gjør i denne videoen eller er det bare leking? Anonymkode: bdd1d...e22
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Haha, de stammer fra ulvene vet du, så de må jo lekesloss litt Skjønner ikke helt hva du reagerte på her da, har sett mye verre herjing og leking enn dette.... Anonymkode: e16e2...af2
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 Valper leker og herjer og kan bli ganske voldsomme. Disse var da rolige, de tasser jo bare rundt og dulter borti hverandre. Anonymkode: 6d58f...820
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 Dette er da bare kos! En valp har utferdstrang, de andre tusler jo bare rundt og dytter litt på hverandre. Når de blir en måned eldre blir det litt mer futt! Likevel - dette er ingenting mot hva mora kan gjøre med dem, det er forøvrig også helt normalt, og er en del av morens måte å oppdra småtassene på. Anonymkode: a424f...4f9
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #6 Skrevet 21. juli 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Haha, de stammer fra ulvene vet du, så de må jo lekesloss litt Skjønner ikke helt hva du reagerte på her da, har sett mye verre herjing og leking enn dette.... Anonymkode: e16e2...af2 Haha.. Ja jeg antok at det bare var leking synes at det så ut som at de biter på hverandre en del, Men det var nok bare litt uskyldig lekeslåssing i søskenflokken. ☺️ Anonymkode: bdd1d...e22
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2018 #7 Skrevet 21. juli 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Valper leker og herjer og kan bli ganske voldsomme. Disse var da rolige, de tasser jo bare rundt og dulter borti hverandre. Anonymkode: 6d58f...820 Jeg er ikke så godt kjent med hunder eller valper. Men jeg synes at dette så litt "brutalt" 😂 ut i forhold til hvordan kattunger leker. Anonymkode: bdd1d...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå