Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 .. men kom ikke inn på studiene i år heller. Jeg har ikke generell studiekompetanse, bare realkompetanse. Har noen forslag til hvordan jeg kan få tatt utdannelsen kombinert med jobb? Jeg bor i Oslo. Anonymkode: 8395e...49f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Ta studiekompetanse del for del. Anonymkode: 045c4...f16
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Kan du ikke ta realkompetanse da? Når ungdom klarer å ta det, samtidig som hormoner herjer, de skal feste osv, så klarer vi voksne med normale hjerner å ta det uten problemer altså Kjenner flere voksne som har tatt det, noen har tatt det over to år. Alle har vært i full jobb samtidig Begynn på voksenopplæring til høsten, det kommer til å gå helt fint. Anonymkode: 291e2...1fd
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 Du må nok vente til neste år. Jeg ville sett om det er mulighet til å forbedre noen karakterer. Jeg ser du har real kompetanse. Men kan hende den må bli bedre? Anonymkode: a5536...794
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke ta realkompetanse da? Når ungdom klarer å ta det, samtidig som hormoner herjer, de skal feste osv, så klarer vi voksne med normale hjerner å ta det uten problemer altså Kjenner flere voksne som har tatt det, noen har tatt det over to år. Alle har vært i full jobb samtidig Begynn på voksenopplæring til høsten, det kommer til å gå helt fint. Anonymkode: 291e2...1fd Du mener studiekompetanse? Støtter i så fall det! Anonymkode: ef6b7...561
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 Om du har realkompetanse har du jo de 5 årene med praksis som kreves, så da må du bare ta eksamen i de 6 fagene som kreves (norsk, matematikk, historie, samfunnsfag, engelsk og naturfag) også har du generell studiekompetanse og kan søke på nytt til neste år! Anonymkode: 67b46...d78
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #7 Skrevet 20. juli 2018 Ta generell studiekompetanse Mange tilbud med og uten undervisning i forskjellige prisnivå i Oslo, og du har jo et år på deg! Du kan jo se om det kommer noen restplasser, eventuelt på steder hvor det er deltid/samlingsbasert? Anonymkode: 807d2...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå